• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uus

3ae40b8f.jpg

**Epsoon Koskelossa**

Merkki siitä, ettei töissä notkuminen kannata. Tonttuj oli juuri poistumassa paikalta rastin napanneena kun käänsin tuonne. :):p

Taidan nykäistä ajokamat päälle ja lähtee tekee ekan kuvajahti siirtoni. Olen nyt selannut joku 30min noita vanhoja kuvia, mut hermo ei kestä kaikkii käydä läpi, joten tulee mitä tulee.. (jos tulee eli halppiskännyn toimintojen varassa ollaan). :peukutpystyyn:

acdc sanoi:
Taidan nykäistä ajokamat päälle ja lähtee tekee ekan kuvajahti siirtoni. Olen nyt selannut joku 30min noita vanhoja kuvia, mut hermo ei kestä kaikkii käydä läpi, joten tulee mitä tulee.. (jos tulee eli halppiskännyn toimintojen varassa ollaan). :peukutpystyyn:

Toivottavasti onnistuu :thumbup::thumbup::thumbup:

bXilb.jpg

Jos joku muistaa 30 min sisään paikan olleen jo, niin voin viedä rastin eteenpäin samalla ajelulla.

Mahtaako se tulla sen nopeammin nillittämällä? Käykää siirtää toi lentokenttä i-u:n puolelta ni sais vapaapäiväksi jotain "järkevää" tekemistä. :)

Go-Za sanoi:
Missä on muiden kuvajahtaajien valitus siitä että uusi kuva viipyy??? Jos kuva olisi mulla niin valitus ja nillitys olisi tullut jo pari tuntia sitten...

Olisko säällä, viikonpäivällä ja kellonajalla jotain merkitystä. :grin:

Back