• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Photo%2014.9.2012%207.08.18.jpg

Jase lähdössä hakemaan? Mukavaa hakureissua, tänään tulossa vaimon juhlat joten ainakaan noin kauas en pääse karkaamaan :peukutpystyyn:

Joku Bandit ja kuskilla valkoinen kypärä mua seuras kuin hai laivaa... Tuli Kytäjäntiellä vastaan, ajattelin että oli menossa hakemaan kuvaa mutta myöhästyi... SItten sama pyörä tuli vastaan kun olin siirtymässä kotiin päin tuolta "Harmi" paikasta. Mutta ei ollu kaveri näköjään kuvajahtaaja!!??

Tämä hai tuli pikemminkin vastaan laivaa Vihdissä, mutta en kyllä ole tänään ollut Kytäjällä päinkään.
Jos Go-za tuntuu että "joku seuraa" niin kattele tarkemmin peileihin ja pysähdy välillä. Ja käänny mutkan jälkeen äkkiä pikkuteille piiloon. :;):

Mulla on tuo harmillinen kuva mutta kun se ei lähde kännystä millään. Nyt kotiin tultuani sen saa kyllä lankaa pitkin tänne, jos vielä kelpaa?

pxu sanoi:
7

Mulla on tuo harmillinen kuva mutta kun se ei lähde kännystä millään. Nyt kotiin tultuani sen saa kyllä lankaa pitkin tänne, jos vielä kelpaa?

Tottakai kelepaa kunhan vaan on otettu kuvajahtikuvan jälkeen.

No hohhoijaajoo, sorry vaan viive mutta voin vakuuttaa, että ketään muuta ei harmita nyt yhtä paljon kuin mua. Olen tämän ajan asennellut ajureita sun muita kun en meinannut sitten saada langallakaan sitä harmittavaa kuvaa irti siitä typerästä puhelimesta. :rant:
2012-09-15160058.jpg

Karisjärvi
http://goo.gl/maps/kMxBq

Back