• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pxu sanoi:
No hohhoijaajoo, sorry vaan viive mutta voin vakuuttaa, että ketään muuta ei harmita nyt yhtä paljon kuin mua. Olen tämän ajan asennellut ajureita sun muita kun en meinannut sitten saada langallakaan sitä harmittavaa kuvaa irti siitä typerästä puhelimesta. :rant:

Vika ei ole sun eikä puhe-elimen, Photobucket oli rikkis.

Uus, jonka - jos kaikki menis niinkuin kännykkämainoksissa - vois ottaa ja lähettää reilun vartin päästä edellisestä.
2012-09-151638522.jpg

tonttuj sanoi:
Vika ei ole sun eikä puhe-elimen, Photobucket oli rikkis.

Kiitos lohdutuksesta, mutta kun ei tuntunut *lähtevän* kuva puhelimesta lähellekään photobouqueeta.
Ei milläänmillään, mutta vihdoin viimein. :bye:

tonttuj sanoi:
Kax kertaa kokeilin, seiskan korvilla ja kahden korvilla.

Okei huonoa karmaa tai jotain. Mulla on tainnu kökkiä kahdesti ja tottakai jahissa ... ei se koskaan voi tökkiä silloin ku se ois iha sama..

Suzu-ukko sanoi:
Okei huonoa karmaa tai jotain. Mulla on tainnu kökkiä kahdesti ja tottakai jahissa ... ei se koskaan voi tökkiä silloin ku se ois iha sama..

Tänään tökki kaikki muut paitti kuvat.fi ja uppaa.net. Kiitos niiden.

Imgur! Käyttää Androidin kameraa, lataa nettiin ja antaa suoraan img-tagin leikepöydälle. Eikä vaadi rekisteröitymistä.

Go-Za sanoi:
Kylläpä on taas mukava seurata tätä KUVAjahtia!

On se tavallaan hauskaa kattoa että monta jahtaajaa pitää jahtia ja kuvien jahtaamista viihteenä ja yks kattoo moderointina... en sitte tiää onko se sen väärti..

Back