qeanu
MotOrg ry jäsen
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karkov sanoi:Oliko tuo 25:n varrella oleva risteys josta menee Hangon Rintamamuseoon tie? Tai sellaiseen vastaukseen ainakin päädyin googlettelemalla kun tykkiä yritin etsiä. Ja Streetviewssä näkyi "samanlaisia puita" kys. tien varrella mitä kuvassa on taustalla.![]()
Näkyyhän se tykki hienosti Streetviewssä, sillä kohtaa 25:ssa on levike ja informatshuun-taulu.pxu sanoi:(jahtikuvia on niin paljon että en kyllä ole kaikkia käynyt läpi, etten tiedä josko mikä on sit ollut ennen...)
Go-Za sanoi:Taas tää... ja ihan naapurissa!

pxu sanoi:Thänk juu, -tuomas- kun tuuppasit Tuutin tallista ja täytit toimeksiannon, ei siitä tuplasta kauaa kärsitty.![]()
tonttuj sanoi:Ite yritän tuolta linkistä varmistella että ei tulisi samoja...

Jos mun pitäisi osata itse lisätä tuonne karttaan lisäämääni jahtikohde niin missä plondille sopiva manuaali? Tai olisko sittenkin parempi antaa muiden pelailla... ja olla sotkematta enempiä.
pxu sanoi:Siitä päätellen, että siellä on 57 kohdetta ja sun viestisi on #1378 tässä ketjussa, siellä ei ole ihan kaikkia... tämän vuotisia.
Onko täällä se "vieläkin tyhmempi minä"-hymiö?Jos mun pitäisi osata itse lisätä tuonne karttaan lisäämääni jahtikohde niin missä plondille sopiva manuaali? Tai olisko sittenkin parempi antaa muiden pelailla... ja olla sotkematta enempiä.
![]()