• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uusi
_full.jpg

Snappertuna, Kirkkoherranvirasto http://goo.gl/maps/hQJ31

Viimeksi muokattu:
Oliko tuo 25:n varrella oleva risteys josta menee Hangon Rintamamuseoon tie? Tai sellaiseen vastaukseen ainakin päädyin googlettelemalla kun tykkiä yritin etsiä. Ja Streetviewssä näkyi "samanlaisia puita" kys. tien varrella mitä kuvassa on taustalla. :grin:

Karkov sanoi:
Oliko tuo 25:n varrella oleva risteys josta menee Hangon Rintamamuseoon tie? Tai sellaiseen vastaukseen ainakin päädyin googlettelemalla kun tykkiä yritin etsiä. Ja Streetviewssä näkyi "samanlaisia puita" kys. tien varrella mitä kuvassa on taustalla. :grin:

Et tainnut nyt nähdä ns. "tykkiä puilta" :)- Näkyyhän se tykki hienosti Streetviewssä, sillä kohtaa 25:ssa on levike ja informatshuun-taulu.

31072012781-003.jpg

Snappertuna kirkkoherranvirasto, kaunis miljöö.

Kiva kuva oli qeanulta, kun peilistä näkyy se kirkontorni.

31072012783.jpg

(jahtikuvia on niin paljon että en kyllä ole kaikkia käynyt läpi, etten tiedä josko mikä on sit ollut ennen...)

pxu sanoi:
(jahtikuvia on niin paljon että en kyllä ole kaikkia käynyt läpi, etten tiedä josko mikä on sit ollut ennen...)

On tää ollut, mutta kai sen voi hakea uurestaankin.

"Taas" ? Tuppaako tuplaa taas...että en ole ainoo? Kun ei vaan voi tietää jos ei ole alkuperäinen tässä hommassa. :tyhmäminä: Thänk juu, -tuomas- kun tuuppasit Tuutin tallista ja täytit toimeksiannon, ei siitä tuplasta kauaa kärsitty. :)

Go-Za sanoi:
Taas tää... ja ihan naapurissa!

Niinpä näkyy olevan...Pahoittelut. :itkupilli:
Itse liityin porukkaan ihan hiljattain, ja selasin noi vanhat läpi, mutta ei niitä muista kaikkia.
Ja tästäkin sen alkuperäisen "tehtävän" linkki kuvaan on kuollut....

pxu sanoi:
Thänk juu, -tuomas- kun tuuppasit Tuutin tallista ja täytit toimeksiannon, ei siitä tuplasta kauaa kärsitty. :)

No problemos, oli sen verran lähellä tuo että piti naapureiden iloksi täräyttää tuutti tulille ja käydä siirtää rastia muutama kilsa.

-tuomas

tonttuj sanoi:
Ite yritän tuolta linkistä varmistella että ei tulisi samoja...

Siitä päätellen, että siellä on 57 kohdetta ja sun viestisi on #1378 tässä ketjussa, siellä ei ole ihan kaikkia... tämän vuotisia. :jpstyle:

Onko täällä se "vieläkin tyhmempi minä"-hymiö? :right: Jos mun pitäisi osata itse lisätä tuonne karttaan lisäämääni jahtikohde niin missä plondille sopiva manuaali? Tai olisko sittenkin parempi antaa muiden pelailla... ja olla sotkematta enempiä.
:blink:

pxu sanoi:
Siitä päätellen, että siellä on 57 kohdetta ja sun viestisi on #1378 tässä ketjussa, siellä ei ole ihan kaikkia... tämän vuotisia. :jpstyle:

Onko täällä se "vieläkin tyhmempi minä"-hymiö? :right: Jos mun pitäisi osata itse lisätä tuonne karttaan lisäämääni jahtikohde niin missä plondille sopiva manuaali? Tai olisko sittenkin parempi antaa muiden pelailla... ja olla sotkematta enempiä.
:blink:

Jaa'a, en nyt muista, mutta kaiketi täällä mahdollisesti sovittiin että Z-man niitä keskitetysti lisäilee aina kun ehtii, kysele häneltä YV:llä ohjeita.

Back