Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

mutta tässä ajassa olis pitänyt jo päästä alueen rajoille? 
Tai sitten uusi osallistuja ei vaan ole hiffannu että tarvii laittaa toinenkin kuva??DizzySpell sanoi:Ettei nyt vaan ois sattunu mitään?![]()
arinmax sanoi:Vielä on kesää jäljellä ,vielä tulee kauniita päiviä niin jossakin laulussa sanotaan .Tänään ei lähdetä kuvaamaan ,taitaa olla huoltopäivä ,kun ulos katselee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Go-Za sanoi:Ihan turhaan meille tässä näytät punaista virnistysnaamaa kun niin innolla menit kuitenkin kuvan hakemaan! Kuvajahtiajeluissa on säännöt nimenomaan tätä varten ja kaikki pelaa samoilla säännöillä. Mun puolesta Töllin mylly on edelleen vapaata riistaa...

Pitkiss sanoi:Kännykkällä olen itse pärjännyt toistaiseksi, mutta tabletti taitaa olla vielä helpompi?
Pitkiss sanoi:Ihan piruuttani hakisin rastin sadekamoissa, jos ei olis oma rasti
Myös mulla on aina kuvajahdissa jutun juonena hakea rasti ja mahdollisimman nopeasti saada uusi kuva foorumille muitten haettavaksi. Kännykkällä olen itse pärjännyt toistaiseksi, mutta tabletti taitaa olla vielä helpompi?
Joskus aikaisemminkin oli tästä puhetta ja 2 tai 3h tais olla yleisimmät mielipiteet. Mun mielestä 3h olisi sopivampi ettei tartte ihan sentään "stressata" asian johdosta!Jack sanoi:2h sais mun mielestä olla max kuvien välillä.
Go-Za sanoi:Joskus aikaisemminkin oli tästä puhetta ja 2 tai 3h tais olla yleisimmät mielipiteet. Mun mielestä 3h olisi sopivampi ettei tartte ihan sentään "stressata" asian johdosta!
Meillä on juurikin uusien kuvajahtaajien liittyessä mukaan melko useinkin tullut kuva joka on ollut jo aikasemmin samalla kaudella. Ei olla annettu sen häiritä, olkoon sama kohde uudestaan niin jahti jatkuu helpoiten ja nopeiten!Joe sanoi:Onhan tuossa toki sellainen puoli että pitäisi myös ehtiä tarkistamaan onko aiottu uusi rasti jo olemassa. Muuten tulee eteen tilanne että uusi pitäisi olla jo katsottuna ennen kuin edellisen käy hakemassa. Itse tykkään mielummin ajella ja katsella sopivaa kohdetta vasta edellisen hakemisen jälkeen. Sitten pitää tarkistaa tien päällä joko tämä on haettu.