• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Katos perskeles... Onhan se Go-Za väärällä rannalla. Ei vaan erottanut puhelimen pienellä näytöllä, mutta nyt kun isolla pääsee tutkimaan..... Ei jaksa enää mennä oikealle, kun vettäkin alkoi satamaan.

Olihan infoni aiheellinen?
Kun noita kuvia eilen ensimmäistä kertaa laitoin niin pyrin laittamaan
ohjeistuksen mukaan pienempään kokoon 800 X 600 vai miten se nyt olikaan...
Onko nyt niin, että voi/pitää olla isompana jotta erottuu mobiilinakin?
Harjoitellaan harjoitellaan... :)

marco15 sanoi:
Olihan infoni aiheellinen?
Kun noita kuvia eilen ensimmäistä kertaa laitoin niin pyrin laittamaan
ohjeistuksen mukaan pienempään kokoon 800 X 600 vai miten se nyt olikaan...
Onko nyt niin, että voi/pitää olla isompana jotta erottuu mobiilinakin?
Harjoitellaan harjoitellaan... :)
Ei ole väliä mihin kokoon sen kuvan skrollaa kun liität sen suoraan foorumille. Foorumi nimittäin huonontaa kuvan laatua ihan älyttömästi!
Suosittelen käyttämään sitä että vie kuvan johonkin kuvapalvelimelle ja kopioi linkin sieltä tähän foorumille.
- Ja tosiaan, mun kuva on näköjään väärältä rannalta. Mulle riitti toi valkoinen telttakoppi laiturin päässä niin luulin olevani oikealla rannalla. Hups! KerroSeciville sai nyt sitten hakea yhden kuvan turhaan...

Re: Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2016

Ja eikös helpointa olisi todeta löydetyn kuva olevan oikeasta kohteesta, jos löytäjä laittaisi kuvan rinnalle heti myös löytöpaikan kirjoitettuna tai karttalinkkinä? Ois heti paikka tiedossa myös muille jahteja seuraaville.

Lähetetty minun E6653 laitteesta Tapatalkilla

rantave sanoi:
Ja eikös helpointa olisi todeta löydetyn kuva olevan oikeasta kohteesta, jos löytäjä laittaisi kuvan rinnalle heti myös löytöpaikan kirjoitettuna tai karttalinkkinä? Ois heti paikka tiedossa myös muille jahteja seuraaville.
Sori vaan mutta kännykällä en rupea kirjoittelemaan ellei ole ihan pakko. Yleensä lisään tekstit myöhemmin kun olen kotosalla.
Mutta siis tätä edelleen haetaan:
OeDjE8d.jpg

Kantarelli-reitti
2dudW8T.jpg

Kuvanottopaikka ei suinkaan ole Gunnarlan maja, mutta tuossa vihreässä kyltissä niin lukee. Kuva on Bäcksintien varrelta löytyvästä Kantarelli reitin alkupisteestä.

Viimeksi muokattu:
Helppo olisi mutta kun ei ole kuin poljettava kakspyöräinen nyt toistaiseksi käytössä -> pakko jättää hakematta.
Pienellä gmaps haulla tämän kyllä löytää.

No jotta saadaan tää kuva liikkeelle niin tuon joenylityksen tietää varmaankin Nummelan, Veikkolan ja Siuntion (ehkä Lohjan) seudulla enemmän ajelevat.

Viimeksi muokattu:
Back