• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun moka. Toisaalta tuosta kohdasta josta otin kuvan näkyy hyvin edellisen kuvan ottopaikka, en siis ollut esim. eri puolella rakennusta, mutta olin laillisella parkkipaikalla. Kuva olisi pitänyt ottaa niin kaukaa, että siinä olisi näkynyt myös alkuperäinen kohta kokonaisuudessaan. Olin laiska, ja koska parkkikselta ei minun kännykkä ole tarpeeksi laajakulmainen, että olisin saanut kuvaan tuon logon ja alkuperäisen kohdan. Kuvittelin kuvan todistavan rastin jättäjälle, että olen löytänyt oikean paikan enkä vain saman näköistä taloa jostain. Jopa kertovan epätietoisille mistä talosta on kyse.
Jos jatkan jahtailua, koetan olla tarkempi vaikka koen tämän keskustelun hiusten halkomisena.

Aarra sanoi:
Jos jatkan jahtailua, koetan olla tarkempi vaikka koen tämän keskustelun hiusten halkomisena.

Höppsistä. Tottakai jatkat!!! Tässähän on ihan hyvä keskustella mielipiteistä aina välillä, paljon jahtaajia, paljon mielipiteitä sehän on selvä.

Ja kuten tonttu sanoi, ja Goza, ja minä ja muutkin tässä välillä: pääasia että jahti jatkuu!

Tb7y2Yol.jpg

Dääm. Kuva otettu minuutti sen jälkeen kun lähdin töistä ajamaan kohteeseen. Nyt meni bensaa hukkaan, renkaatkin kului ja oon kaukana kotoa. :p mut ei haittaa, keli on kohdillaan.

Hep.
Sen verran oon eksyksissä ettei hajuakaan tarkasta paikasta.
Kylttien mukaan Johanneslundintien ja Leppäkorventien yhtymäkohdassa.

20150821_1638540cef9.jpg

Hop! Kaunis päivä menkääs pistää kuva liikkumaan!

(täällä ei tiedetä missä tuo on...)

pxu sanoi:
Hop! Kaunis päivä menkääs pistää kuva liikkumaan!

(täällä ei tiedetä missä tuo on...)

Oho. :blink: Mää olin varma että just te ja ninjakaksikko ainakin tiedätte paikan.

Edit. Koska on niin nätti jahtauspäivä niin annan jo nyt vinkin ihan pyytämättä. Paikalle pitää mennä junaradan yli ja tällaisen "sillan" ali:
20150821_1733430232f.jpg

Re: Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2015

Kaitsuli sanoi:
Oho. :blink: Mää olin varma että just te ja ninjakaksikko ainakin tiedätte paikan.

Edit. Koska on niin nätti jahtauspäivä niin annan jo nyt vinkin ihan pyytämättä. Paikalle pitää mennä junaradan yli ja tällaisen "sillan" ali:

pxu sanoi:
Juu ei o tullu käytyy tän päättyvän tien päässä koskaan...eikä ihan saanu luettua logoa kyltistä...
mut täss se ny ois:

Siis oliko tää Lohjalla?

Back