• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pxu sanoi:
Kyllä nyt täytyy sanoa, että tonttu nyt on varmasti ajanut tuosta(kin) ohitte, ja todennäköisesti moni muukin, mutta ei tavalliset roskiskatokset vaan ihan jää erikseen mieleen. Ei harmainta haisua! :dunno:
Ainoa vinkki on suht iso osoitenumero, mutta uudellamaalla on pitkiä teitä montakin.
Kaunis ilma, olis kiva kun rasti liikkuis.
Haisua on mutta ei nyt heti tarvitse kertoa jos ei löydy,ite ei vaan kerkee hakemaan.

Hämärä mielikuva, että olisin tuosta joskus vuosia sitten ajanut, muttei niin varma, että uskaltaisi lähteä vihjaamaan.
Valitettavasti ei töiden vuoksi pääse toteamaan onko muistikuva oikea.

Tunnistamisen kannalta olisi mielestäni hyvä, jos kuvassa näkyisi muutakin kuin pelkkä roskiskatos.

WP_20150817_001c0d9f.jpg

Porkkalantie 1314

Viimeksi muokattu:
Aarra on noutanut Outotecin pikkasen väärästä paikkaan mutta sama talo niin kai se kelpaa.

Go-Za sanoi:
Aarra on noutanut Outotecin pikkasen väärästä paikkaan mutta sama talo niin kai se kelpaa.

Näitä itsekin välillä miettinyt, että pitääkö pyrkiä identtiseen asetteluun edellisen kuvaajan kanssa. Oon todennut, että kun tunnistettavasti oikeassa osoitteessa eli samassa kohteessa, ei ole väliä, onko esim. rakennuksen koillis- vai lounaiskulmassa, kunhan kohde näyttää 'samalta' molemmissa kuvissa.

Mun mielipide; Aarra on hakenut selkeästi samasta talosta mutta väärän rapun oven kohdalta. (näyttäis olevan Gozalla viimeinen talon päädyssä) Eli virhe, mutta antaa jahdin jatkua vaan!

Mutta periaatteessa pitäis minusta olla kyllä tunnistettavasti samassa paikassa, eikä vain "siellä päin samassa osoitteessa suunnilleen".

Tiedänpä yhden joka periaatteesta ja huvikseen koittaa yleensä ottaa just SAMAN kuvan, eli pyörä samaan kohtaan ja rajauskin aika lailla kohdalleen. :;): .......:jpstyle:

Minusta ihan hyvä periaate se onkin - tosin aina se ei onnistu, jos tulee ajankohtaan että samaan paikkaan ei voi ajaa, tai jos väliin on tullut autoja tms. Tuolla tavalla kuitenkin on helppo itsekin varmistaa että ollaan samassa ja oikeassa paikassa.

pxu sanoi:
Mun mielipide; Aarra on hakenut selkeästi samasta talosta mutta väärän rapun oven kohdalta. (näyttäis olevan Gozalla viimeinen talon päädyssä) Eli virhe, mutta antaa jahdin jatkua vaan!

Mutta periaatteessa pitäis minusta olla kyllä tunnistettavasti samassa paikassa, eikä vain "siellä päin samassa osoitteessa suunnilleen".

Tiedänpä yhden joka periaatteesta ja huvikseen koittaa yleensä ottaa just SAMAN kuvan, eli pyörä samaan kohtaan ja rajauskin aika lailla kohdalleen. :;): .......:jpstyle:

Minusta ihan hyvä periaate se onkin - tosin aina se ei onnistu, jos tulee ajankohtaan että samaan paikkaan ei voi ajaa, tai jos väliin on tullut autoja tms. Tuolla tavalla kuitenkin on helppo itsekin varmistaa että ollaan samassa ja oikeassa paikassa.

Samaa mieltä, antaa jahdin jatkua. En tiedä keneen viittasit, mutta itsekin pyrin "kopioimaan" edellisen kuvaajan kuvan.

P.S. Pääsen 1/2 tunnin kuluttua jahtaamaan eli olen uusimalla rastilla noin klo. 15.20. Jos joku ehtii hakemaan tuon ennen mua, niin antaa palaa vaan. :peukutpystyyn:

Uusi.
20150819_1539550052d.jpg

Lyhyt ja tyhmähkö siirto. Jouduin käymään tuossa kuvien välissä varaosa ostoksilla ja nyt tallille korjaamaan mopoa. :no:

Mut toivottavasti oon illalla taas mukana jahdissa.... :orgmp:

Go-Za sanoi:

Turhan usein aamulla, illalla, viikonloppuna tai pyhinä haetun kuvan nouto arkena tai ruuhka-aikana on mahdotonta kuvata täysin identtisellä paikalla.

Back