• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
35.
XjHf5ir.jpg

Dipoli

Viimeksi muokattu:
HondaCebari sanoi:
"omitaan" kuva itelle ja mennään palaveriin,mielestäni törkeetä käytöstä mutta kun aarra kerkes minuutin ennen uppaamaan ennen omaa kuvaa niin minkäs teet.

Pahoitteleni aiheuttamaani mielipahaa vaikken lupaakaan parantaa tapojani -paitsi olla jättämättä etukäteen/jälkikäteen viestiä kuvan viivästymisestä :;):
Jos lohduttaa niin kuva on otettu n 40 min ennen uppaamista ja sitä ennen kerkisin kävellen käydä työpaikalta hakemassa unohtuneen kännykän, uppaus vain ei meinannut onnistua joten uutta rastiakaan en päässyt hakemaan. Ja kun viimein pääsin, niin piti vielä ajaa kotiin uppaamaan. Koen kuitenkin olevani oheisen säännön kolmen tunnin sisällä -kaksihan olisi pari, ei muutama. Olisin kyllä valmis muuttamaan sääntöä esim. "tunnin sisällä" -olisi ainakin selkeä.

3§ Uusi kohde pitäisi saada näkyviin mahdollisimman pian eli mieluiten muutaman tunnin sisällä siitä kun edellisen kohteen kuva on julkaistu

Myönnän, että viime kaudella kävin dippaamassa itseni lampeen haettuani rastin ja harmittelin etten ilennyt jäädä uimaan kunnolla ennen uuden hakemista. Samoin, että Siikajärvelle jättämäni rastin hakijat eivät selvästikään olleet käyttäneet hyväkseen tilaisuutta käydä kivalla uinnilla. No joo... jatketaan.

Mielestäni tuo vähän reilu kaksi tuntia mitä uppaamisten välillä oli on vielä siedettävä, varsinkin kun tietää, että uusi kuva tulossa kohtapuoliin koska hakijana on aktiivinen jahtaaja. Toinen asia on jos kuvan siirrossa menee useita tunteja, ilman että on kohtuu pätevää syytä.

Nyt voisin minä avautua vähäsen! Eilen tämä jahtaaja "HondaCebari" kehtasi narista kuinka joku pihtaa kuvaa (2h13min kaikkiaan) ja että se on "törkeetä käytöstä" hänen omia sanojaan lainatakseni!
Ja kuinka ollakaan kaveri syyllistyy itse samaan heti seuraavana päivänä!
Voin sanoa etten arvosta pätkääkään tämän kaverin aivotoimintaa!

Itse meinasin juuri rustata samanlaisen postauksen kuin Go-Za! Edellisellä sivulla kyseinen henkilö kyllä mainitsee "tekevänsä samalla tavalla itse seuraavalla kerralla". Komppaan edellistä!

Eli onko nyt kyseessä tilanne, että tahallaan "pantataan" kuvaa, ei hyvä.

Tulee varmaan hyvä kuva jahtaajille kyseisestä herrasta, kuitenkin aika "pieni" piiri tämä aktiivisten jahtaajien kerho.

Mun puolesta ton vois nyt hakea uudestaan ja jättää arvoonsa,
kun tuo 3h on kulunut eikä selitystä tai syytä ole annettu. :dunno:

Joo voihan sitä sitten tulla tänne foorumille selittelemään... "Mummo hukkui, marsu kuoli, silmäripset nyrjähti..." Odotamme mielenkiinnolla seliteyksiä!

uusi kuva tulee kyllä.unohdin vain tankkaus rahat himaan ja pakkohan sitä oli välissä syödä ja suihkuttaa.
nyt starttailen jahtiin,menee alle tunti saletisti uuteen kuvaan.

Kuka mistäkin kiksinsä sitten ottaa, jos ei muualta saa?
Oishan sen kuvan voinut ottaa siitä himan läheltäkin, tietty.

Jaa sanottakoon nyt vielä sekin, että eihän tässä kellekään muulle jahtaajalle mitään harmia tullut. Kunhan voi ihmetellä.

Back