Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pxu sanoi:Ootte te kans Sherlockit...
![]()
tonttuj sanoi:Mulle ainakin kuukkeli antaa talosta kuvan osoitteen kera kolmannessa hakutuloksessa.
Sen takia ajattelinkin ettet ehtisi edes turbobusalla kovin kauas edelliseltä rastilta...Ei Sherlock, eikä Poirot... mites: Dupont&Dupond ?Kaitsuli sanoi:Jep, oma mokani. Nyt vasta huomasin että kuvien välissä oli melkein tunti, eikä 20 minuuttia niinkuin eilen olin katsovinani.Sen takia ajattelinkin ettet ehtisi edes turbobusalla kovin kauas edelliseltä rastilta...

pxu sanoi:
Joo ei ollu Lohjansaari. Olen käyny siinä pihalla ja se oli mun mielestä just ton näkönen!DizzySpell sanoi:http://i.imgur.com/2Vj1gDIl.jpg
Seurantalo Roinela, Seurantie 2, Klaukkala
Mitäs sääntöä nyt on rikottu??HondaCebari sanoi:uusi kuva olis jo jahdattavana jos joku noudattais sääntöjä.
Go-Za sanoi:Joo ei ollu Lohjansaari. Olen käyny siinä pihalla ja se oli mun mielestä just ton näkönen!
Mitäs sääntöä nyt on rikottu??
HondaCebari sanoi:uusi kuva olis jo jahdattavana jos joku noudattais sääntöjä.
noh,teen saman tempun seuraavaksi.
HondaCebari sanoi:"omitaan" kuva itelle ja mennään palaveriin,mielestäni törkeetä käytöstä mutta kun aarra kerkes minuutin ennen uppaamaan ennen omaa kuvaa niin minkäs teet.

Nysse sanoi:Mies tekee mitä miehen kuuluu tehdä
pojat tekee mitä huvittaa...
pxu sanoi:Jahtirastilta myöhästymisen aiheuttamaa pettymystä olis hyvä koittaa mielessään käsitellä kykyjensä mukaan, kuka mitenkin. Jos hyvässä säässä ajelu ei auta nostamaan mielialaa, niin mites kunnon itkut, soitto äidille, tai ihan vaan yön yli nukkuminen?![]()
Tämänhän olis tarkoitus olla kivaa, ja mukava harrastus.![]()
![]()