• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pxu sanoi:
Ootte te kans Sherlockit... :doh:
:grin:

Omasta mielestäni olen aika Cherlockki, tai ainakin Poirotti mut tää oli paha. :D Seurantaloja löytyy useampi sata kuvajahtialueelta. Ja koska en ole kauhesti vielä ajellut "pikkuteillä" niin useammat rastit vaatii vähän salapoliisin työtä eli googlea, mapsia ja eniroakin. Tässäkin yritin metsästää seurantaloja joiden osoite on xxx 2, mut eipä tuo lähimpänä ollut natsannut. Ajattelin että Go-Zan kysymys ohjaisi oikealle talolle, mutten ehtinyt "saareen" saakka tarkistamaan. (Musta visiiri ja pimeys pakotti kääntymään). :D

Mulle ainakin kuukkeli antaa talosta kuvan osoitteen kera kolmannessa hakutuloksessa.

2Vj1gDIl.jpg

Seurantalo Roinela, Seurantie 2, Klaukkala

Viimeksi muokattu:
tonttuj sanoi:
Mulle ainakin kuukkeli antaa talosta kuvan osoitteen kera kolmannessa hakutuloksessa.

Jep, oma mokani. Nyt vasta huomasin että kuvien välissä oli melkein tunti, eikä 20 minuuttia niinkuin eilen olin katsovinani. :jpstyle: Sen takia ajattelinkin ettet ehtisi edes turbobusalla kovin kauas edelliseltä rastilta...

Helkutti, ensin pitää ajaa täydet sata metriä, että pääsee rastille ja sitten ei Imgur toimi :rant:

Kaitsuli sanoi:
Jep, oma mokani. Nyt vasta huomasin että kuvien välissä oli melkein tunti, eikä 20 minuuttia niinkuin eilen olin katsovinani. :jpstyle: Sen takia ajattelinkin ettet ehtisi edes turbobusalla kovin kauas edelliseltä rastilta...
Ei Sherlock, eikä Poirot... mites: Dupont&Dupond ? :)-
Hyvä meno: Jahti jatkukoon! :orgmp:

Go-Za sanoi:
Joo ei ollu Lohjansaari. Olen käyny siinä pihalla ja se oli mun mielestä just ton näkönen!

Mitäs sääntöä nyt on rikottu??

"omitaan" kuva itelle ja mennään palaveriin,mielestäni törkeetä käytöstä mutta kun aarra kerkes minuutin ennen uppaamaan ennen omaa kuvaa niin minkäs teet.

HondaCebari sanoi:
"omitaan" kuva itelle ja mennään palaveriin,mielestäni törkeetä käytöstä mutta kun aarra kerkes minuutin ennen uppaamaan ennen omaa kuvaa niin minkäs teet.

Jahtirastilta myöhästymisen aiheuttamaa pettymystä olis hyvä koittaa mielessään käsitellä kykyjensä mukaan, kuka mitenkin. Jos hyvässä säässä ajelu ei auta nostamaan mielialaa, niin mites kunnon itkut, soitto äidille, tai ihan vaan yön yli nukkuminen? :dunno:

Tämänhän olis tarkoitus olla kivaa, ja mukava harrastus. :bye: :cruising:

pxu sanoi:
Jahtirastilta myöhästymisen aiheuttamaa pettymystä olis hyvä koittaa mielessään käsitellä kykyjensä mukaan, kuka mitenkin. Jos hyvässä säässä ajelu ei auta nostamaan mielialaa, niin mites kunnon itkut, soitto äidille, tai ihan vaan yön yli nukkuminen? :dunno:

Tämänhän olis tarkoitus olla kivaa, ja mukava harrastus. :bye: :cruising:

joo,soitin äidille ja sain nappeja.

Back