• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sama juttu, löytämättä jäi eilen. Meinasin jo joltain paikalliselta kysyä, tietääkö tuonnäköisen hallin sijaintia :D

Kaitsuli sanoi:
:) Etsin eilen pienen lenkin verran, mutta en vaan löytänyt. :)-
Tänään illalla jahti jatkukoon. :WAZAAP:

No voi hyvääpäivää sun kanssas, Kaitsuli ! :D Ethän sä ny hyvä ihminen Espoosta käsin "pienellä lenkillä" tuota löydä, kun mähän sanoin että se on alueen RAJALLA ! :)-

Ja paikan nimenkin olen puoliksi jo maininnut.... :doh:

Nyt pidetään peukkuja ! :thumbsup:

WKurki sanoi:
Sama juttu, löytämättä jäi eilen. Meinasin jo joltain paikalliselta kysyä, tietääkö tuonnäköisen hallin sijaintia :D

Sinäkin ! :D Mä helpotin nyt noita vinkkejä lihavoimalla tuolta mun viesteistä... ottakaas ny googlemaps esiin ja katsokaa siitä.

Ai niin ja tuo tontun mainitsema asia on myös vinkki; värikkäät ovet tekevät kyllä paikasta helposti tunnistettavan, mutta googlemapsin streetviewssä näkyy vanha maalaamaton kuosi.

Sanokaa nyt jos pitää vielä helpottaa? :jpstyle::right:

No niin, nyt tajuttu vinkit... Joku hieman lännempänä asuva varmasti ehtii ennen minua tuonne kruisailemaan.

pxu sanoi:
No voi hyvääpäivää sun kanssas, Kaitsuli ! :D Ethän sä ny hyvä ihminen Espoosta käsin "pienellä lenkillä" tuota löydä, kun mähän sanoin että se on alueen RAJALLA ! :)-

Ja paikan nimenkin olen puoliksi jo maininnut.... :doh:

Nyt pidetään peukkuja ! :thumbsup:

Espoosta Lohjalle ja takasin ON pieni lenkki! :p
Nyt on kyllä paikka tiedossa, illalla ajelulle jos ei kukaan hae ennen sitä.
Eikä tuokaan ole Espoosta liian ison lenkin takana. :D

Voi prkl kuva paikallistettu :D Oma moka kun ei tajunnut alkaa etsimään kuvaa 13min päästä "isommasta" risteyksestä vaan tuosta vanhan kuvan sijainnista. :doh:

Kasvihuoneilmiö. :)

0a1ee.jpg

Tämähän on kauniissa merenrantakaupungissa. Ihan lähellä on eräs tämän vuoden kuvajahdissa ollut kauppakeskus. Ja sanotaan vielä että katuosoite vittaa "Himaan" vievään pieneen tiehen. Jospa noilla vinkeillä? :)

Kaitsuli sanoi:
Tämähän on kauniissa merenrantakaupungissa. Ihan lähellä on eräs tämän vuoden kuvajahdissa ollut kauppakeskus. Ja sanotaan vielä että katuosoite vittaa "Himaan" vievään pieneen tiehen. Jospa noilla vinkeillä? :)

ps. ei ole kaupunki.

ranver sanoi:
ps. ei ole kaupunki.

Tottapa tosiaan. My bad. :) kaunis paikka kuitenkin, varsinkin kesäisin, vaikkei tuosta kuvasta uskoisikaan. ;)

Edit. Niin ja näiden kahden viimeisen kuvan välille mahtui monta hyvää mutkapätkää, mm. 30 minsaa kestänyt "eksyminen" huonokuntoiselle mutkapätkälle joka sit päättyi kuin seinään. :P (en mene enää Mustioon) ...

Back