• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
iuzcUYN.jpg

Tässä ei sitten kuvien välisellä ajalla ole mitään vinkkiarvoa.
Täsä. Seurakuntasali

Viimeksi muokattu:
Se uppaa.net on tosi helppo. Saa kyllä kuvan näppärästi foorumille paikan päältä ilman viiveitä.
Jopa minä olen oppinut sen ja tykkään että se on helppoa.

Ja minä kun luulin, että ilotulitus olisi liittynyt niihin syihin, miksi kerran vuodessa paukutellaan. Aina ei voi voittaa :itkupilli:

Olipa paikanpäällä tosiaan katve....
*
9f8b0.jpg

tässähän se: http://goo.gl/maps/HCsgp oisko ollu aiempana vuonnakin (ja olihan se tuttu paikka muutenkin)

Ai niin! Tervetuloa vaan joukkoon uudelle jahtaajalle, joka myöhästyi 20 sekuntia! :grin:
En kyllä lupaa tarjota leivosta, toiset vaan semmosia.:;): Reippaasti vaan lisää jahtia peliin! :cruising:

Viel yks muokk: aikaväliin voi lisätä muutaman minuutin. Rakettikaaren kuva on upattu saitille 5 kilsan päästä kun ei tuossa kallion katveessa vaan saanut tarpeeksi kaistaa.

Back