• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oh my, unohdin tän ihan täysin. Eli, kohde on erään kylpylän läheisyydessä, eräässä alaspäin/ylöspäin viettävässä kaarteessa. Jokainen jahtaaja on ajanut siitä varmasti ohi monen monta kertaa ainakin jos veikkolasta on lähtenyt mutkille ja lähes pakosta käyttänyt tätä tietä siirtymätaipaleena.

Hep
iLmbHrsl.jpg

Evitskogintiellä

Viimeksi muokattu:
Mistäs tälläinen silta ja bussipysäkki löytyy?

IMG_0368.jpg

EDIT: Vinkataan osasuurennoksella ettei ainakaa jää vaikeuden takia hakematta

IMG_0368_Crop.jpg

Viimeksi muokattu:
Olis tuo lähellä,n. 4km per suunta mutta pyörä tallissa jo ja sauna kuumana. Päivällä tuon lähellä näkee myös paljon lehmiä laitumella.

No no? Ensin kehutaan että ollaan ihan vieressä, ja mukamas kauhea skaba kuka sit ehtii kukonlaulun aikaan paikalle ekana...? :p

Ootellaan että se oikea kivinavettamaitolaituriproexpertti (mähän olin vaan vt.) pääsee töistä ja tuntee sillanpätkätkin. Mä luatan kyllä tuamakseen ny. :thumbup: (eipä korkata ennen!)

pxu sanoi:
No no? Ensin kehutaan että ollaan ihan vieressä, ja mukamas kauhea skaba kuka sit ehtii kukonlaulun aikaan paikalle ekana...? :p

Ootellaan että se oikea kivinavettamaitolaituriproexpertti (mähän olin vaan vt.) pääsee töistä ja tuntee sillanpätkätkin. Mä luatan kyllä tuamakseen ny. :thumbup: (eipä korkata ennen!)

Mulla on kuva tuosta kohteesta tältä aamulta mutta en pysty laittamaan uutta järkevää kohdetta ennen huomista.

pxu sanoi:

Juu olin luuseri ja tuli nääs aamusella lähdettyä kaahaamaan ihan toiseen suuntaan, J.kunta-Vihti kk(Saanan Sali aamukahvit)-Haemoo. Ei mulla ole sellaista kännykällistä valok. kalustoakaan että voisin jahtiin osallistua. Pitäisi latailla ensin johonkin ja kotona tietokoneella siirrellä. Haemoossa tänäänkin näin muutamia motoristeja, pari meni ohikin illalla kun käännyin sen koulun kohilta Mölkintielle. Takimmainen ajelija oli NAINEN (?L-211). T. lippa (en pääse omilla tunnareillani kirjautumaan sisään).

Toi Vihtkarin Kallen kamerakauppa olis kans todella helppo nakki, kiva kuitenkin olla luuseri ja antaa muiden olla voittajia. Tonne olisi myös huomattavasti pidempi matka kuin sen edellisen rastin n. 4km. T. lippa

Back