• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä kesti uppailla...

65f8c.jpg

Olen googlemapittanut Vihtijärven suuntaan, mutta ainakaan vielä ei ole tärpännyt.
Pitäisikö etsiä Pusulan suunnalta?
Häiritsevän tutun oloinen, mutta ei sytytä.

Troniii! Tule pyytämään vinkkiä.:p

En sitten lähde, ettei tarvitse munkkikahveja naatiskella :D
En tietenkään tiedä missä tuo on, mutta jos et aamuun mennessä ole löytänyt, minä ainakin lähden kiertelemään tämän maan kartanoita, mulle vain Pusula on liian kaukana.

Kauheesti jännittikin että tuleeko maitolaituri vai kivinavetta!! :)-

Ikänä en oo moista nähny!!! = sopivan vaikee. :thumbup:
Mutta pienen vinkinkin voi kai jo... ite koitan tänään tehdä jotain hyödyllisempää vaihteeks.

cbr600äffä sanoi:
Joo, ainakin yhden orkkimoron bongasin matkalta. Mietinkin että tais olla puksu.

-tuomas

Vai että "puksu", tästä vois jo sanoa (toisen ketjun otsikkoa lainaten) että "Moottoripyöräilijä loukkaantui vakavasti" :jpstyle:

Tai tavallaan, voihan se jonkun mielestä ollakin että minulla ja tuksulla vois olla jotain yhteistä... minkäs mä sille voin. :paikallatuulee: Kertoohan sen tuo Pikachu-avatarkin... vaan kyllä mä vielä takkiini mahdun! :thumbup: Täytyy ajatella munkkeja ja syödä kai sitten vähemmän leivoksia tai miten sen sanois.

Vihtijärven suunta on oikeahko. Vartissa kirkonkylältä. Jos oikein huonon vinkin heittää niin järvessä elävä löytyy paikkakunnan nimestä.

-t

pxu sanoi:
Kauheesti jännittikin että tuleeko maitolaituri vai kivinavetta!! :)-

Ikänä en oo moista nähny!!! = sopivan vaikee. :thumbup:
Mutta pienen vinkinkin voi kai jo... ite koitan tänään tehdä jotain hyödyllisempää vaihteeks.

Vai että "puksu", tästä vois jo sanoa (toisen ketjun otsikkoa lainaten) että "Moottoripyöräilijä loukkaantui vakavasti" :jpstyle:

Tai tavallaan, voihan se jonkun mielestä ollakin että minulla ja tuksulla vois olla jotain yhteistä... minkäs mä sille voin. :paikallatuulee: Kertoohan sen tuo Pikachu-avatarkin... vaan kyllä mä vielä takkiini mahdun! :thumbup: Täytyy ajatella munkkeja ja syödä kai sitten vähemmän leivoksia tai miten sen sanois.

Tää on niin tätä :) yksi sana ja naiset vetää pultit :) anteeksi Pxu!

-t

Back