• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
DizzySpell sanoi:
Montako kuvaa oot hakenut, et taida muuta tehdä kuin valittaa?:dunno:

Jos tiedät niin hae ja jos et niin et hae. Hyvin yksinkertaista. Itse en ole hakenut yhtään kuvaa mitä en ole tiennyt.:baahaahaa:

Yhdessäkään en ole vielä onnistunut. sinunkin perävaloja olen joutunut ainakin kolme kertaa katselemaan.
Kerran kävi niin, että toinen jahtaaja ajoi ohitseni, ja tulin minuutin myöhässä kuvapaikkaan.
hän kyllä tarjoutui antamaan kuvan laitamisen minulle, mutta en viitsinyt riistää kuvaa koska hän oli aiemmin siinä kuitenkin. Kyllä minä vielä onnistun tässäkin.

Eilen ja tänään yritin vähän tutkia. Vihdissä on 14 koulua, joiden nopea googlaus ei tuottanut tulosta. Homma alkoi tuntua työltä joten luovutin. Voisi olla tuntuvamman vinkin paikka (yli vuorokausi mennyt) niin saadaan homma taas pyörimään ja rasteja liikkumaan...

Akiva sanoi:
Vihdissä pysytään nopeusrajoituksia noudattaen kk ohittaen namibian maa viereinen.

Jos tää namibian maa viereinen tarkoittaa Angolaa....niin KUVITTELEN tietäväni paikan.
Voisin käydä kohta kurkkaamassa.

Crassus sanoi:
Eilen ja tänään yritin vähän tutkia. Vihdissä on 14 koulua, joiden nopea googlaus ei tuottanut tulosta. Homma alkoi tuntua työltä joten luovutin. Voisi olla tuntuvamman vinkin paikka (yli vuorokausi mennyt) niin saadaan homma taas pyörimään ja rasteja liikkumaan...

Viisi koulua itsekin ajoin läpi aamulla, sitten työt kutsuivat.

juu kyllä tuo vinkki oli ihan sopiva.
Minä aattelin sitä naapuria, mutta siinä olikin kolme kerrosta... Ja tämä kun ei ihan silleen mukavalle mutkatielle näy, kun siitä tuppaa sujahtamaan vauhdilla ohi. :orgmp2: niin oikeastaan ihan hyvä jahdattava. :thumbup:

Vaan taas kerrankin kun mä tietäsin niin.... terve menoa qeanu kovaa, ettet joudu kattelee DS:n perävaloja. :grin:

Niin että tronille vaan lohduksi... et suinkaan ole ainoa, joka on myöhästynyt. Eikös se kuulu homman nimeen, joka on JAHTI. :thumbup:

pxu sanoi:
Niin että tronille vaan lohduksi... et suinkaan ole ainoa, joka on myöhästynyt. Eikös se kuulu homman nimeen, joka on JAHTI. :thumbup:

Juu, en ole moksiskaan myöhästelyistä, kyllä minä vielä ehdin.
Se on jatkuvasti harmittanut että noilla vihjeillä kiusataan muita jahtaajia.
Kai sen on joltain pois jos jonkun paremman vihjeen antaisi.

troni sanoi:
Juu, en ole moksiskaan myöhästelyistä, kyllä minä vielä ehdin.
Se on jatkuvasti harmittanut että noilla vihjeillä kiusataan muita jahtaajia.
Kai sen on joltain pois jos jonkun paremman vihjeen antaisi.

Tämähän on leikkiä.
Jos "jatkuvasti harmittaa" ja kokee tulevansa "kiusatuksi" niin ehkä kannattaisi lukea jotain muuta ketjua,
tai vaihtoehtoisesti edes yrittää tietoisesti asennoitua asiaan toisin, kun nyt näin kohtuullisen suoraan vihjaistaan.
:right:

Kohteita nyt vaan on erilaisia. Toisissa lukee osoite, toisissa ei. Ei maailma tähän kaadu. :thumbup:

_small.jpg

Ei ollu ihan helpoin mahdollinen vinkki...mutta mielenkiintoinen kyllä

Suzu-ukko sanoi:
Eiks vastapäätä ole omakotitalo?

Tarjosin tuolle myöhästyjälle kahveet ja mansikkileivoksen.
Tuntuu korpeavan kun oli pohtinut että meneekö Hyrylään letkaan vai ajaako tänne... No ehdin painaa lähetä-nappia kun pyörä tuli kohti...

Go-Za sanoi:
Paljonko oli tavoite lihota kauden loppuun mennessä?

En ole noin pitkälle tavoitteellinen, päin vastoin, reaktio oli spontaani. Mutta kun nyt kysyt, niin ainahan voin ostaa isomman takin?

Back