• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Topikkia on mukava seurata vaikken itse kaikkia olisi löytänyt etsimälläkään.
Yleistä hyvää palvelua kirjoittaa löytämisen jälkeen missä ko. mesta oli.

Kaj sanoi:

Lisäksi palvelisi meitä jahtialueen ulkopuolella vaikuttavia, jos vaikka osuu joku mielenkiinnon herättävä paikka.

Piristykää nyt, ei täällä sada. Tiet kuivia. Hyvää sunnuntaita. Ja huomasin itsekin et on valo särki.

2165e0ef4dfd1e2872389ce0912db85e.jpg

Viimeksi muokattu:
Kaj sanoi:
-perttu- sanoi:
Lisäksi palvelisi meitä jahtialueen ulkopuolella vaikuttavia, jos vaikka osuu joku mielenkiinnon herättävä paikka.
Tottahan nuo on... mutta melkoisen haasteellinen ja sanoisinpa mahdoton tavoite tässä muutaman viikon kuluttua kun jahtaajia on 10-20 päivässä ja rasti vaihtuu jatkuvasti. Uusiakin jahtaajia putoilee mukaan ja kaikki ei varmaan lue aikaisempia postauksia. Joten relataan vähän ja ajetaan enemmän, jooko?

Go-Za, se ken postaa kuvan jota pyydetty hakemaan, samalla voisi kirjoittaa paikan mistä se löytyi...
Ei pitäisi olla liian rankka homma...

Kaj sanoi:
Go-Za, se ken postaa kuvan jota pyydetty hakemaan, samalla voisi kirjoittaa paikan mistä se löytyi...
Ei pitäisi olla liian rankka homma...

Okei yritetään skarpata tässä asiassa. Itse olen parin päivän viiveellä yrittänyt ehtiä/muistaa linkittää kartan. Mut jos haluaa löytää kivoja paikkoja ei kannata muuta kuin hypätä satulaan ja ajaa, vaikka menisi "oman" kuvajahtialueen ulkopuolelle? Jätä tomtom tai garmini kotiin, pue kunnolla päälle, tyhjennä kuski, täytä tankki ja voila päivä on täydellinen.

Ps saa poistaa mun puolesta nämä "turhat" tai siirtää tonne L-U muu keskustelu alueelle.

Onko kellään hajuu paikasta? Itse lähtisin veikkaa tammisaarta tai hankoa.

Meinasin lähteä täs päivällä Bemböleltä eteenpäin jahtiin..

Kyllä se toinen noista mainitsemistasi paikoista taitaa olla
Hauskaa pyöräily päivää

Weeble, en oikeastaan karttaakaan pyytänyt, kun kuvan laittaa tänne, nii riittää kun kirjoittaisi ko paikan nimen/karkean sijainnin (ja aika moni myös näin tekee)...tai no, antaa olla...ei mun oo pakko seurata tätä topikkia :D

Kaj sanoi:
Weeble, en oikeastaan karttaakaan pyytänyt, kun kuvan laittaa tänne, nii riittää kun kirjoittaisi ko paikan nimen/karkean sijainnin (ja aika moni myös näin tekee)...tai no, antaa olla...ei mun oo pakko seurata tätä topikkia :D

Okei, no ymmärsin väärin, lisäilin nyt joko google kartat/firman/paikan kotisivut viesteihin, niin löydätte perille. Mut siihen karttaan mis on kaikki kohteet en koske, saan sen tyhjenemään sekunnissa. Tien päältä on kettumaista ruveta edellisiä muokkailemaan ja kun ainoa kone jota käytän on työkone, joka ei näytä "personal storage-space" kuvia, niin se hankaloittaa elämää.

acdc sanoi:
Onko kellään hajuu paikasta? Itse lähtisin veikkaa tammisaarta tai hankoa.

Meinasin lähteä täs päivällä Bemböleltä eteenpäin jahtiin..

Kiva kun haet, ei jämähdä. Viime vuonna tuonnäköinen paikka oli kesäkuun puolivälissä.

Back