Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaj sanoi:Topikkia on mukava seurata vaikken itse kaikkia olisi löytänyt etsimälläkään.
Yleistä hyvää palvelua kirjoittaa löytämisen jälkeen missä ko. mesta oli.
Kaj sanoi:Taas puuttuu monesta kuvasta tieto mistä löytyi...
Weeble sanoi:Piristykää nyt, ei täällä sada. Tiet kuvia. Hyvää sunnuntaita. Ja huomasin itsekin et on valo särki.
Kaj sanoi:Topikkia on mukava seurata vaikken itse kaikkia olisi löytänyt etsimälläkään.
Yleistä hyvää palvelua kirjoittaa löytämisen jälkeen missä ko. mesta oli.
Tottahan nuo on... mutta melkoisen haasteellinen ja sanoisinpa mahdoton tavoite tässä muutaman viikon kuluttua kun jahtaajia on 10-20 päivässä ja rasti vaihtuu jatkuvasti. Uusiakin jahtaajia putoilee mukaan ja kaikki ei varmaan lue aikaisempia postauksia. Joten relataan vähän ja ajetaan enemmän, jooko?-perttu- sanoi:Lisäksi palvelisi meitä jahtialueen ulkopuolella vaikuttavia, jos vaikka osuu joku mielenkiinnon herättävä paikka.
Kaj sanoi:Go-Za, se ken postaa kuvan jota pyydetty hakemaan, samalla voisi kirjoittaa paikan mistä se löytyi...
Ei pitäisi olla liian rankka homma...
Kaj sanoi:Weeble, en oikeastaan karttaakaan pyytänyt, kun kuvan laittaa tänne, nii riittää kun kirjoittaisi ko paikan nimen/karkean sijainnin (ja aika moni myös näin tekee)...tai no, antaa olla...ei mun oo pakko seurata tätä topikkia![]()
acdc sanoi:Onko kellään hajuu paikasta? Itse lähtisin veikkaa tammisaarta tai hankoa.
Meinasin lähteä täs päivällä Bemböleltä eteenpäin jahtiin..