• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kymenlaakso

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Redo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
P8040254.jpg
Käytiin perazzin kanssa bongaamassa:
10082011002.jpg

Uusi kuva tulossa, sovittiin että pitkämatkalainen saa kunnian.

Kiitos IlDuce  
062802moto_prv.gif

En löytänyt sitä, mistä oli puhe, alkoi jo pimeäkin tulla ja ainoa valaistu kohde oli tämä...

Kyseessä Elimäen museo täällä

2011-08-11161559.jpg

...pirun hyvästä kulmasta olit saanu kuvan, itse ei sinne uskaltanu lähteä
thumbs-up.gif

Ja tässä seuraava, ei ole kaukana kun sateessa ei viittinyt ajella
smile_org.gif

2011-08-11163058.jpg

...kuvan ottamisen jälkeen pääsin juttelemaan setä sinisten kanssa
sad_orig.gif

Ei ne oikein tykänny, sakkoa tuli minimi 115e: 80-alueel 106km/h. Yritin sanoa että hei nyt on sateinen sää eikä liikennettä, mutta setä sininen tykkäs että sateinen sää on moottoripyörällä ajoon vielä vaarallisempi
sad_orig.gif

...Niin ja video olikin minulle uusi tuttavuus, en tiennytkään sitä tuolla kuvatun !

Mikäs nyt on, ku ei kukaan hae rastia. Onko ilmat jo niin huonot, vai eikö kiinnosta muuten vaan? Tiedossahan tää paikka ilmeisesti on jo monella muullakkin, ku Kawa LTD.llä, vai sitäkö tämä onkin, ettei kukaan tiedä misä tää o?  
tounge.gif

Selkä niin romuna ettei pyörän päälle kykene. Huomena käyn vaihtamassa paikan jos ei oo kukkaan muu käyny tsekkaan vesiputousta.  
wink.gif

4 buranan voimalla...

Tuossa se tolppa... Kausalan kirjaston edusta

IMG_0167.jpg

IMG_0168.jpg

ja tuossa seuraava, suut makiaksi.

Lainasin mamman mopoa ku oli bensaa tankissa. Oma on tyhjänä  
tounge.gif

X-ray, älä nyt turhan tosissas ota tätä kuvajahtia, saa siellä edellisessä paikassa käydä eri aikaan kuitenkin ;)

Edit: ...Joo vois tietty kattoa ton postauksen ajan ite ennen ku alkaa kommentoimaan
biggrin.gif
Hahah...

Olin kans hetken sillee että ei voi olla totta! sama aika, kunnes tyhmänä tajusin että se kello on jumissa niinku kaikki kirkonkellot tuntuu olevan
smile_org.gif

Back