• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kymenlaakso 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
l7Iosjf.jpg

Täshän tää.www.google.fi/maps/@60.799432,26.30...Zx1rb5LtWD3FuPbyig!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Viimeksi muokattu:
Toizander sanoi:
Yritin lisätä rastin jahtikarttaan mutta en onnistunut, pitäisikö edes pystyä...:dunno:

Ei onnistu näköjään täälläkään, vaikka muutaman muun alueen karttojen päivitys on onnistunut ilman ongelmia :dunno:

Woozie sanoi:
Ei onnistu näköjään täälläkään, vaikka muutaman muun alueen karttojen päivitys on onnistunut ilman ongelmia :dunno:

Mulla oli tainnut jäädä täppi väärään valintaan, vaikka mielestäni olin laittanut että kaikki voi muokata. Kokeilkaas nyt tehdä jotain, pitäisi onnistua. Jollei, niin jatkakaa vaan niiden linkkien laittamista, mä sitten aina välillä päivitän karttaa, kun ei tämä Kymenlaakson jahti järin vauhdikasta ole...

Kymenlaakson kuvajahti 2015 Googlekartalla

Back