• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Koko Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pääkkösen sauna, Hernesaari Hki
14650452259787117009484b679.jpg

Kuhmoisten satama
DSC_00038d529.md.jpg

Uusi tulee South-Ostrobothnian tai Pohjanmaan suunnalta.

Liitetiedostot

• DSC_00038d529.md.jpg
    DSC_00038d529.md.jpg
    48,5 KB · Katselut: 28
Viimeksi muokattu:
No eipä auttanut vastaus tippakaan. Olioon hakemati.

Minulle kuvasta tuli ekana mieleen yksi kuuluisa ja tunnettu rakennus lakeuksilla ja sen kun kirjoitti hakukoneeseen niin vahvistui,etä sepäs se onkin.

Mainittakoon vielä että hökötyksen suunnittelija on A. Aalto.
Edit: Tuli vielä mieleen että jos tämä ei ole se... niin mikähän mahtaa olla E-Pohjanmaan tunnetuin rakennus??

Viimeksi muokattu:
Pitää näköjään itte siirtää pois Seinäjoen Lakeudenristiltä kun ei liikkunut 72h.
Uusi Pirkanmaalla
DSC_0010166d8.md.jpg

Liitetiedostot

• DSC_0010166d8.md.jpg
    DSC_0010166d8.md.jpg
    72,8 KB · Katselut: 37
Viimeksi muokattu:
ilpom1500 sanoi:
Oisit siirtänyt Keski-Suomeen

Ei saa tuoda samaan takaisin, mikäli sääntöjä olen oikein tulkinnut.
Kyllä sen joku sinne siirtää vielä, luulis sen siirtyvän Pirkanmaalta kun orkki morojakin tuli mukavasti :thumbsup:.

Eikös Keski-Suomi ja Eteläpohjanmaa ole eri asia? Vai onko se niin että näiden uusien läänien mukaan?

AsKu haki rastin Keski-Suomesta ja vei Etelä-Pohjanmaalle. Sitten siirsi Pirkanmaalle, kun kukaan ei edellistä hakenut
Aloituspostauksesta säännöistä:
- Uusi kohde ei saa olla samasta maakunnasta kuin edellinen (myös sitä ed. maakunta ei kelpaa!), näin varmistetaan kuvan liikkuminen
- Jos uutta kohdetta ei ole kuitattu 72 tunnin sisällä julkaisusta, saa viimeisin julkaisija viedä kuvaa eteenpäin (sääntöjen mukaan)
Mun mielestä näin tehden tämä meni oikein vai mitä sanoo Go-Za?

Back