• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Koko Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pääkkösen sauna, Hernesaari Hki
14650452259787117009484b679.jpg

Kuhmoisten satama
DSC_00038d529.md.jpg

Uusi tulee South-Ostrobothnian tai Pohjanmaan suunnalta.

Liitetiedostot

• DSC_00038d529.md.jpg
    DSC_00038d529.md.jpg
    48,5 KB · Katselut: 28
Viimeksi muokattu:
Minulle kuvasta tuli ekana mieleen yksi kuuluisa ja tunnettu rakennus lakeuksilla ja sen kun kirjoitti hakukoneeseen niin vahvistui,etä sepäs se onkin.

Mainittakoon vielä että hökötyksen suunnittelija on A. Aalto.
Edit: Tuli vielä mieleen että jos tämä ei ole se... niin mikähän mahtaa olla E-Pohjanmaan tunnetuin rakennus??

Viimeksi muokattu:
Pitää näköjään itte siirtää pois Seinäjoen Lakeudenristiltä kun ei liikkunut 72h.
Uusi Pirkanmaalla
DSC_0010166d8.md.jpg

Liitetiedostot

• DSC_0010166d8.md.jpg
    DSC_0010166d8.md.jpg
    72,8 KB · Katselut: 37
Viimeksi muokattu:
ilpom1500 sanoi:
Oisit siirtänyt Keski-Suomeen

Ei saa tuoda samaan takaisin, mikäli sääntöjä olen oikein tulkinnut.
Kyllä sen joku sinne siirtää vielä, luulis sen siirtyvän Pirkanmaalta kun orkki morojakin tuli mukavasti :thumbsup:.

AsKu haki rastin Keski-Suomesta ja vei Etelä-Pohjanmaalle. Sitten siirsi Pirkanmaalle, kun kukaan ei edellistä hakenut
Aloituspostauksesta säännöistä:
- Uusi kohde ei saa olla samasta maakunnasta kuin edellinen (myös sitä ed. maakunta ei kelpaa!), näin varmistetaan kuvan liikkuminen
- Jos uutta kohdetta ei ole kuitattu 72 tunnin sisällä julkaisusta, saa viimeisin julkaisija viedä kuvaa eteenpäin (sääntöjen mukaan)
Mun mielestä näin tehden tämä meni oikein vai mitä sanoo Go-Za?

Back