• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Koko Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tRIQ5Ox.jpg

Tää on Pukkilassa, vaikka kävinki varmuuden vuoks ens katsomas Askolasta :p

Ju55i sanoi:

Nyt saisi kuvaa siirtää vielä vähän pidemmälle,kun sääntöjen mukaan:

"- Uusi kohde ei saa olla samasta maakunnasta kuin edellinen (myös sitä ed. maakunta ei kelpaa!), näin varmistetaan kuvan liikkuminen"

Go-Za sanoi:
Jos Askolasta löytyy samanlainen kyltti niin käännös on oikealle :p
Paitsi, jos se olis ollut Vahijärventiellä, niin siitä olis ollut sen 7 kilometriä tonne kohteeseen ja oltais käännytty vasemmalle. Eikä muuten ole edes toi kuukkeliauto ajanut siitä, että olis ollutkin hyvässä paikassa.

rantave sanoi:
Nyt saisi kuvaa siirtää vielä vähän pidemmälle,kun sääntöjen mukaan:

"- Uusi kohde ei saa olla samasta maakunnasta kuin edellinen (myös sitä ed. maakunta ei kelpaa!), näin varmistetaan kuvan liikkuminen"

Eikä yhtään ainakaan haittaisi, jos jokainen itse laittaisi hakemansa rastit myös kartalle!
On paljon helpompi katsoa tienpäällä kartasta missä on jo haettuja paikkoja/maakuntia...

macceS sanoi:
Eikä yhtään ainakaan haittaisi, jos jokainen itse laittaisi hakemansa rastit myös kartalle!
On paljon helpompi katsoa tienpäällä kartasta missä on jo haettuja paikkoja/maakuntia...

Päivitin nyt kartan ajantasalle (parin viimeisen rastin osalta). Minun tapa on ollut lisätä tienpäällä löydön yhteydessä viestiin karttalinkki tai sitten kirjoittaa osoite. ( Jahtikartan päivitys ei onnistu ainakaan helposti puhelimella.)

Viimeksi muokattu:
rantave sanoi:
Päivitin nyt kartan ajantasalle (parin viimeisen rastin osalta). Minun tapa on ollut lisätä tienpäällä löydön yhteydessä viestiin karttalinkki tai sitten kirjoittaa osoite. ( Jahtikartan päivitys ei onnistu ainakaan helposti puhelimella.)
Minäkin voin yrittää tästä eteenpäin aina kirjoittaa osoitteen jo kohteessa, jos vaan tiedän sen. Muuten jää kyllä linkit ja karttapäivitykset odottamaan, että pääsee koneelle asti.

perazzi sanoi:
Minäkin voin yrittää tästä eteenpäin aina kirjoittaa osoitteen jo kohteessa, jos vaan tiedän sen. Muuten jää kyllä linkit ja karttapäivitykset odottamaan, että pääsee koneelle asti.

Juu, en tarkoittanutkaan että pitäisi tienpäällä laittaa. En itsekään oikein osaa... Mutta jos sitten kotona koneella ollessa laitettaisiin...

Kymenlaaksossa ollaan

20150801_115255_RichtoneHDR32e83.jpg

Kauppakeskus veturi: Tervasharjunkatu 1, Kouvola

Lisätietoja kyseisestä kohteesta: Kauppakeskus Veturi on Kaakkois-Suomen suurin kauppakeskus ja Suomen 6. suurin kauppakeskus. Lasikaapissa Tk3 1154 (T=tavara ja k= kevyt eli kevyt tavarajunaveturi) tunnetaan hyvin myös nimellä 'Pikku Jumbo'. Jahtikuvassa näkyy kauppakeskuksen nimestä 2/3 'VETU' henkilöauton kokoisilla kirjaimilla seinässä ja pienemmällä fontilla 'VETURI' kolmeen kertaan ja heijastumana ainakin tusinan verran liikkeiden nimiä ja parkkipaikalla ollaan. Saattaisi siis olla kauppakeskuksestta kysymys, ja kyllä isoja kauppakeskuksia löytyy myös kehä3:n ulkopuolelta. Ja jollei Kymenlaakson tunnetut massakohteet ole tuttuja itselle, voi kysyä vinkkiä. Se, että itse ei tiedä/tunne paikkoja, ei tarkoita sitä, etteikö moni muu tiedä.

Jatkossa tähän ketjuun laittamani kuvat ovat sitten sitä tasoa, että ne löytää sokea ilman keppiä ja opaskoiraakin!

Back