• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Keski-suomen ympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bannaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Walma sanoi:
Anteeksi yksinkertaisuuteni, mut en ymmärrä miten toi ratasilta liittyy Vesis klubin kuvaan? :tyhmäminä:

Olit tosi nopee :D.
Se ei liity mitenskään ... mulla oli vaan kohtuullisen tuskallista saada oikeita liitekuvia foorumille. Ensin latautui ihan vika fotoja ja sitten ei meinannut onnistua korjaustoimenpiteet. Josko se ny kumminski :thumbup:

EsosRS sanoi:
Olit tosi nopee :D.
Se ei liity mitenskään ... mulla oli vaan kohtuullisen tuskallista saada oikeita liitekuvia foorumille. Ensin latautui ihan vika fotoja ja sitten ei meinannut onnistua korjaustoimenpiteet. Josko se ny kumminski :thumbup:

Juu kun ei oo muuta järkevää tekemistä ennen töitä, kun jöhöttää sohvalla ja lueskella foorumia. :D
Ja lisäks tästäkin ketjust tulee ilmoitus suoraan luuriin kun joku vaan kirjottaa tänne jotain...

Niin ja on muuten tuo uus jahtikohde hieman muuttunu tässä parinvuoden sisään :grin: ois suht helppo mut työt taas haittaa harrastuksia.

Viimeksi muokattu:
juhan sanoi:
Vieläkään mä en tiedä mikä on Vesis klubi, kuuluuko se yleissivistykseen?

En minäkään tiedä mikä on vesis klubi. Siinä kuvassa vaan oli jonkun ihmeen vesis klubin rakennuksen kuva... Eli siinä rakennuksessa oli kyltti missä luki Vesis Klubi

Oliko kyseessä tämä?
2whmng4.jpg
Jos oli,kyseessä on tämä:
http://www.vesis.fi/

gixxerman sanoi:
Oliko kyseessä tämä? Jos oli, kyseessä on tämä:
http://www.vesis.fi/

Joo ... sehän se. Tuli vaan vahingossa ensin ladattua tämä ... väärä ... otos foorumille. Jahtaaja Walma oli heti hereillä ja ehti kommentoimaan sitä ennenkuin sain uuden kuvan esille.
Tämä Vesis-klubi on Päijät-Hämeessä, Vesivehmaan lentoterminaali. Tuli äskettäin poikettua paikalla ja napsastua ... sellainen arkistofoto :jpstyle:

2013-06-07-313.jpg

Nyt olikin jo helteistä hakea uusi löydettävä masto ja koppi: Ei tuo kello oo oikeassa, oikeasti n. klo 13 laitoin uuden.

Viimeksi muokattu:
ilpom1500 sanoi:
Nyt olikin jo helteistä hakea uusi löydettävä masto ja koppi: Ei tuo kello oo oikeassa, oikeasti n. klo 13 laitoin uuden.

Aikatarkastus: Näppäsen tämän nettiavaruuteen konekellon osoittaessa 15:28. Kattotaas kui foorumin aikarauta vastaa?

Kuten huomataan -> nyt voorumin klocca näytti samaa aikaa :thumbup:

Viimeksi muokattu:
Oisin jo eilen hakenut mutta kun olin Kouvolassa, katotaas kerkiänkö nyt?

Olisko tästa venepaikasta kysymys? Kuva ei ole ihan laiturin läheltä.

Ei ole tuosta paikasta kysymys. Mun mopolla ei ollut asiaa tuonne oikeaan. Murske olisi rikkonut takarenkaan ainakin siinä paikassa mista yritin mennä.

Viimeksi muokattu:
ilpom1500 sanoi:
Oisin jo eilen hakenut mutta kun olin Kouvolassa, katotaas kerkiänkö nyt?

Olisko tästa venepaikasta kysymys? Kuva ei ole ihan laiturin läheltä.

Ei ole tuosta paikasta kysymys. Mun mopolla ei ollut asiaa tuonne oikeaan. Murske olisi rikkonut takarenkaan ainakin siinä paikassa mista yritin mennä.

mun mielestä ei ollu mitään karkeaa mursketta tuolla, ihan suht normi hiekkatie

Noniin. Eli rokkakankaantiellähän tuo oli.
Karttalinkin laitan kun pääsen kotio.
11adhtt.jpg

uus hieman helpompi :grin:
4hsdms.jpg

kahotaan kuka kerkee :orgmp:

Back