Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Walma sanoi:Anteeksi yksinkertaisuuteni, mut en ymmärrä miten toi ratasilta liittyy Vesis klubin kuvaan?![]()
EsosRS sanoi:Olit tosi nopee.
Se ei liity mitenskään ... mulla oli vaan kohtuullisen tuskallista saada oikeita liitekuvia foorumille. Ensin latautui ihan vika fotoja ja sitten ei meinannut onnistua korjaustoimenpiteet. Josko se ny kumminski![]()
ois suht helppo mut työt taas haittaa harrastuksia.Walma sanoi:Anteeksi yksinkertaisuuteni, mut en ymmärrä miten toi ratasilta liittyy Vesis klubin kuvaan?![]()
juhan sanoi:Vielä tyhmempi kysyy mikä on Vesis klubi?

Walma sanoi:Siis esos oli vqhingossa laittanu väärän kuvan ton kanavuoren sillan tilalle ja kuvassa oli vesis klubi![]()
juhan sanoi:Vieläkään mä en tiedä mikä on Vesis klubi, kuuluuko se yleissivistykseen?
gixxerman sanoi:Oliko kyseessä tämä? Jos oli, kyseessä on tämä:
http://www.vesis.fi/

ilpom1500 sanoi:Tammijärvellä alkoi sataa joten lähdin Rutalahden kautta takaisin niin vähän ennen Vaajakosken ABC:tä vähän ripsotteli mutta Jyskässä oli jo kuivaa.
ilpom1500 sanoi:Nyt olikin jo helteistä hakea uusi löydettävä masto ja koppi: Ei tuo kello oo oikeassa, oikeasti n. klo 13 laitoin uuden.
ilpom1500 sanoi:Oisin jo eilen hakenut mutta kun olin Kouvolassa, katotaas kerkiänkö nyt?
Olisko tästa venepaikasta kysymys? Kuva ei ole ihan laiturin läheltä.
Ei ole tuosta paikasta kysymys. Mun mopolla ei ollut asiaa tuonne oikeaan. Murske olisi rikkonut takarenkaan ainakin siinä paikassa mista yritin mennä.
juupa67 sanoi:mun mielestä ei ollu mitään karkeaa mursketta tuolla, ihan suht normi hiekkatie