Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vedenhenki sanoi:Hei!
Anteeksi, että en ole aiemmin päässyt vinkkiä jättämään. Työni on senluonteista, ettei asiakasvirralta voi sanoa, että "sori, nyt mie meen nettiin keskustelupalstalle". Voisi mennä hampurilaiset väärään kurkkuun... Yleensä en ehdi työpäivän aikana ees kunnon taukoa pitämään.
Vinkkiä... Vieressä opiskellaan korkeammalla asteella kaikkea ei niin käytännöllistä, ainakin minun perus-duunari katsontakannalta nähtynä.![]()
tonttuj sanoi:Puomit edessä, ajokielto mestaan, ajoin silti...

vedenhenki sanoi:Itse en kyllä nähnyt ajokieltoa, näin vain että pysäköinti kielletty ilman lupaa.Ajattelin, että enhän minä ole pysäköimässä, vaan pysähtymässä, ja ajoin läpi. Voi olla, että missasin sen ajokielto-kyltin sitten, tyhmä minä.
*muoks* Tarkistin vielä Streetviewstä. Ajokieltohan siinä on. Mutta lisäkilvessä tontille ajo sallittu. Sitähän vähän tavallaan niinku ajoi tontille, jos tulkitsee omaksi edukseen?![]()
vedenhenki sanoi:Vieressä siis Metropolian toimipiste... *winkwink*
tonttuj sanoi:Ei se ajokielto, mutta kun oli vedetty puomitkin eteen ja ainoa rako mistä olisi päässyt, oli sekin tukittu henkilöautolla.

Lelupete sanoi:Joo ei kiitos arkipäivälle näitä.![]()