• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vedenhenki sanoi:
Hei!

Anteeksi, että en ole aiemmin päässyt vinkkiä jättämään. Työni on senluonteista, ettei asiakasvirralta voi sanoa, että "sori, nyt mie meen nettiin keskustelupalstalle". Voisi mennä hampurilaiset väärään kurkkuun... Yleensä en ehdi työpäivän aikana ees kunnon taukoa pitämään. :(

Vinkkiä... Vieressä opiskellaan korkeammalla asteella kaikkea ei niin käytännöllistä, ainakin minun perus-duunari katsontakannalta nähtynä. :D

Vieressä siis Metropolian toimipiste... *winkwink*

Puomit edessä, ajokielto mestaan, ajoin silti...

babed1ee.jpg

**Arabiassa**

tonttuj sanoi:
Puomit edessä, ajokielto mestaan, ajoin silti...

Itse en kyllä nähnyt ajokieltoa, näin vain että pysäköinti kielletty ilman lupaa. :( Ajattelin, että enhän minä ole pysäköimässä, vaan pysähtymässä, ja ajoin läpi. Voi olla, että missasin sen ajokielto-kyltin sitten, tyhmä minä. :paikallatuulee:

*muoks* Tarkistin vielä Streetviewstä. Ajokieltohan siinä on. Mutta lisäkilvessä tontille ajo sallittu. Sitähän vähän tavallaan niinku ajoi tontille, jos tulkitsee omaksi edukseen? :paikallatuulee:

Viimeksi muokattu:
vedenhenki sanoi:
Itse en kyllä nähnyt ajokieltoa, näin vain että pysäköinti kielletty ilman lupaa. :( Ajattelin, että enhän minä ole pysäköimässä, vaan pysähtymässä, ja ajoin läpi. Voi olla, että missasin sen ajokielto-kyltin sitten, tyhmä minä. :paikallatuulee:

*muoks* Tarkistin vielä Streetviewstä. Ajokieltohan siinä on. Mutta lisäkilvessä tontille ajo sallittu. Sitähän vähän tavallaan niinku ajoi tontille, jos tulkitsee omaksi edukseen? :paikallatuulee:

Ei se ajokielto, mutta kun oli vedetty puomitkin eteen ja ainoa rako mistä olisi päässyt, oli sekin tukittu henkilöautolla.

Ja tuo uusin kohde, vaikka siellä kysyin porukoilta jotka siinä aikaa viettivät että onko mestan puomi yötä auki, he vastasivat että on yötä auki, mutta onkin kuulemma kiinni yhden jahtaajan mukaan, eli jos puomi on kiinni, kuva puomin luota piisaa hyvin.

tonttuj sanoi:
Ei se ajokielto, mutta kun oli vedetty puomitkin eteen ja ainoa rako mistä olisi päässyt, oli sekin tukittu henkilöautolla.

Höh, itse pääsin vaivatta livahtamaan paikalle silloin kun itse kuvan hain, harmillista että meni sitten niin vaikeaksi hakijan osalta. :no:

Uusi paroni

2012-07-20-567_1.jpg

Sijainti oli lomalaisen kannalta hyvin reitille osuva :D

Liitetiedostot

• 2012-07-20-567_1.jpg
    2012-07-20-567_1.jpg
    58,9 KB · Katselut: 22
Katos prkl, olin just tossa puolen päivän aikoihin Pukaron Paronissa!! Tosin kotilolla... Mutta tulipa maistettua Scan Burgerin YliPäällikkö -hampurilaista (paino 1kg!), joka oli aivan järkyttävän makuinen! Älkää ikinä ostako!!!

Back