• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa

Vanha Helsingin ympäristö jaettu nyt kahteen alueeseen. Länsi- ja Itä-Uusimaan raja kulkee tässä!.
Eli jos haet kuvan I-Uudeltamaalta, pitää myös uuden kuvan olla samalla alueella!

Viimeisin tällä alueella julkaistu kuva on:
img3376428.jpg

Rockrock!! Ajokelejä piisaa..
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Eli sitä jahtaamaan...

Olisiko hyvä, jos vaikka Go-Za loisi googlemapsiin julkisen kartan johon vaikka esim. kuvan laittaja voi kuvan löydyttyä lisätä kuvan sijainnin? Luotaisiin samalla vähän tilastoa mistä on haettu jne.. ymmärsikö kukaan mitä haen?

Viimeksi muokattu:
Z-man sanoi:
Olisiko hyvä, jos vaikka Go-Za loisi googlemapsiin julkisen kartan

Olishan se varmaan hyvä ja kiva, mutta ei kiitos. Hirvee homma ylläpitää ja päivittää!

tonttuj sanoi:

Juu olen tuosta tietoinen, mutta ajattelin, että tässä uudessa olisi vain 2012 haetut paikat.

Jos joku kertoo, miten mapsiin voi luoda paikan niin, että sille voi laittaa oman nimen, niin voin tehdä tuon homman myös itse.

^ ylläolevaan löytyi tieto, voin päivitellä ja laittaa jakoon. :)

Viimeksi muokattu:
Z-man sanoi:
Juu olen tuosta tietoinen, mutta ajattelin, että tässä uudessa olisi vain 2012 haetut paikat.

Jos joku kertoo, miten mapsiin voi luoda paikan niin, että sille voi laittaa oman nimen, niin voin tehdä tuon homman myös itse.

^ ylläolevaan löytyi tieto, voin päivitellä ja laittaa jakoon. :)

Ja tyyliikkäästi itseäni lainaten, kartat luotu, voin päivitellä kaikki noihin kunhan kuviin tulee googlemaps linkit.
Linkit karttoihin löytyy sigusta.

tkard sanoi:
Juu mopo on kyllä kasassa :thumbup: Veikkaanpa että KTE kurvailee piakoin idässä ja lännessä :grin: Tonttuj tuskin vielä ajelee ?

Kawalla kävin kokeilemassa, oli luikasta.

Back