• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
050420122449.jpg

Jovain..

Liitetiedostot

• 20120408_113600.jpg
    20120408_113600.jpg
    52,6 KB · Katselut: 56
  • 20120408_130549.jpg
    20120408_130549.jpg
    37,8 KB · Katselut: 83
oiskohan joku pikkuvinkki niin haetaan tuo vielä tänään. ei näe mobilella lukea tuota kylttiä,

Hehee, mää oon 600 metrin päässä jahtikohteesta... autolla...

vaughan sanoi:
Ei näy sohvalta käsinkään. Pikku kuvat on perseestä.
Vaikka isoks klikkaa ni ei siitä selvää saa.

Tää on taas tätä. Jos vaughan ei saa selvää niin tarkoittaako se ettei kukaan muukaan saa selvää? Mä tunnistin paikan heti.

Viimeksi muokattu:
No ei kai se nyt sitä tarkoita, kai keskustelufoorumilla saa sanoa etten saa kuvasta selvää. Huutomerkkien käyttäminen tarkoittaa muuten huutamista, eikä siihen ole tarvetta.

Go-Za sanoi:
Tää on taas tätä. Jos vaughan ei saa selvää niin tarkoittaako se ettei kukaan muukaan saa selvää? Mä tunnistin paikan heti.

No en määkään kyllä kuvasta saa selvää, en kyllä edes tajunnut että uusi kuva oli tullut, sattumalta huomasin että löytöviestiin oli jälkeenpäin tullut toinen kuva.
Paikan tunnistin ehkä vain sen takia että tuosta olen sahaillut ohi usein, tänään viimeksi.

Back