• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
_small.jpg

Kerkesimpäs hakea. Akku loppukin puhelimesta sitte samalla... nyt on akku latauksessa, ja illalla tulee uusi kuva.

No saakeli, teksti mulla oli ainakin sama.:jpstyle: Olis hyvä kuvakin jo valmiina jos saisin kuvajahtialoittelijana rimaa hipoen hyväksytyn suorituksen. tonttuj päättäköön miten edetään.

Suzu-ukko sanoi:
Siis tarkotin nimenomaan sitä että saman pitäs kuvassa näkyä!

vaughan sanoi:
No saakeli, teksti mulla oli ainakin sama.:jpstyle: Olis hyvä kuvakin jo valmiina jos saisin kuvajahtialoittelijana rimaa hipoen hyväksytyn suorituksen.

Juu, tein siitä tarkoituksella kompan, se nakkikioski ei ollut jahtikohde, mutta sovittiin jo niin että kuvat kelepaa tällä kertaa.

vaughan sanoi:
No saakeli, teksti mulla oli ainakin sama.:jpstyle: Olis hyvä kuvakin jo valmiina jos saisin kuvajahtialoittelijana rimaa hipoen hyväksytyn suorituksen. tonttuj päättäköön miten edetään.

Laita vaan hyvällä omallatunnolla uusi kuva kehiin :)

Kappas..

Liitetiedostot

• 20120401_175149.jpg
    20120401_175149.jpg
    50,7 KB · Katselut: 55
  • 20120401_184946.jpg
    20120401_184946.jpg
    35,5 KB · Katselut: 89
Back