• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Helkamäentie 34, Askola

20150811_160155_RichtoneHDR35275.jpg

Aamusta vois kokeilla jos ehtis noutaa.

Ei ehdi harrastaa merimatkailua :sad3:

Viimeksi muokattu:
tube68 sanoi:
Voisin mennä hakee jos joku antaa vihjeen mis tuo on?
Sinne on siirryttävä myös meriteitse pieni matka. Pähkäile vielä hetki mä olen kyllä lähdössä liikenteeseen, mut kerkiät kyllä siirtämään, jos keksit minne menet.

perazzi sanoi:
Sinne on siirryttävä myös meriteitse pieni matka. Pähkäile vielä hetki mä olen kyllä lähdössä liikenteeseen, mut kerkiät kyllä siirtämään, jos keksit minne menet.

Eikä tarvi edes luotsiveneellä mennä... kunta/valtio tarjoaa merikyydin tuonne ilmaiseksi! :jpstyle:

Nyt on sellainen kutina että ollaan lännen puolella sissiretkellä mutta käyn aamusella tarkistaa.

Hyvä huomio..lännen puolellahan se oli. Piti ottaa jostakin kuva kiireelllä kun tuli pieniä teknisiä ongelmia. Ja vituiksihan sekin meni, tsori :D

6ql28n.jpg

Tämän uuden otin jo matkalla Malmille. Sijaitsee pohjoisempana ja sillan alla olevalla radalla kulkee mm. Z-juna:
2z3s2ac.jpg

Back