• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Af3e3jn.jpg

Tässä sikalassa on jo yli 40 vuotta maalattu autoja. Kohtuu tunnettu pitokartano kivenheiton päässä naapurissa.

Viimeksi muokattu:
uppaa.net -palvelu loppunut ja uusi uppaa.fi vaatii vähän opettelua, kun en kuvaa onnistunut tallentamaan, joten kuva nyt vain liitteenä.

a72a385948ba3117.jpg

Liitetiedostot

• 2014-07-24-191_1.jpg
    2014-07-24-191_1.jpg
    96,9 KB · Katselut: 7
Viimeksi muokattu:
Kapula seuraavalle viestinviejälle.

_small.jpg

Tämä oli siis Kiertokapula Oy:n Kapulan jätteidenkäsittelyalue, Kapulasillantie 2 Hyvinkäällä.

Kun olin tuota kuvaa ottamassa niin paikalle kurvasi lehdenjakaja. Huutelin hänelle että sori, mun pyörä taitaa olla sun tiellä kun hän olisi varmaan muuten nakannut lehden laatikkoon suoraan auton ikkunasta. Hän tuumaili että ei se mitään, haluatko lehden, hänellä on ylimääräisiä. Otin lehden ja taittelin sen tankkilaukkuun. No pari kolme tuntia myöhemmin oli sitten omasta takaa lukemista mukana kun olin Linnatuulessa aamiaisella. :)

Pande_K sanoi:
Aiheellinen varoitus, Setämies. Katselin että tuonne alas kun olisi ajanut niin olisi ollut haastavaa päästä takaisin tielle.

Jep, jep. Tuo poikamme kevyt 125cc Varadero tuli ylös toisella yrittämällä, mutta jos olisi ollut enemmän painoa, niin olisi voinut käydä huonommin.

Kirkonkyäntie, Helsinki

40a27cbae63bbb54.jpg

Liitetiedostot

• 2014-07-28-211_1.jpg
    2014-07-28-211_1.jpg
    97,2 KB · Katselut: 14
Viimeksi muokattu:
Siinä seuraava kohde nälkäiselle kuvajahtaajalle

546c604a883911a8.jpg

Liitetiedostot

• 2014-07-28-215_1.jpg
    2014-07-28-215_1.jpg
    97,1 KB · Katselut: 20
Viimeksi muokattu:
Sijaitsee varmastikin kaikille alueen jahtaajille tutun mutkatien varrella, Ja noita hot dogeja tarjoillaan mainoslakanan mukaan 800 m päässä (golfkentän raflassa).

Back