Kaksi kivenheittoa itäänpäin...Ei kukaan mulle ole kertonut, että lähistöltä saisi kahvia.
No ei tehnyt mielikään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaksi kivenheittoa itäänpäin...Ei kukaan mulle ole kertonut, että lähistöltä saisi kahvia.
No ei tehnyt mielikään.
Halmeelle aamukahvilleKaksi kivenheittoa itäänpäin...
Ota lihis kanssa.Halmeelle aamukahvilleKaksi kivenheittoa itäänpäin...![]()
Mutta ensin tämä...
- Kari
Voimamiehiä nääsPitkälle viskotte kiviä, jos tarkoitatte Kökkelin vanhaa leipomoa.![]()
Mä oon jo lelukaupassaEi ollu karia enää halmeella![]()
Kari meni lelukaupan kautta jäähallia kohtiEi ollu karia enää halmeella![]()
Veikkaanpa et seuraavassakin kuvassa lukee leluTulkaas nyt kotia päin sieltä niin mäki saan yhen kuvan ennen duunia.![]()
![]()
Löytykö tuomas mitään kivaa kaupasta?
No tuota noin... Ainakin kaupan julkisivun perusteella valikoimaa näyttäis olevan joka lähtöön, sisällä liikkeessä en tieteskään käynyTulkaas nyt kotia päin sieltä niin mäki saan yhen kuvan ennen duunia.![]()
![]()
Löytykö tuomas mitään kivaa kaupasta?
Aijai pete, katsos kun kuva ois nyt sun kotiseuduilla, tän lähemmäks en pysty tuomaan sitä ellet kerro kotiosoitettasiEi mitään tietoa. Kari taitaa ehtiä.
Mulla ei ole edes kamoja niskassa.![]()
No nyt löyty..Aijai pete, katsos kun kuva ois nyt sun kotiseuduilla, tän lähemmäks en pysty tuomaan sitä ellet kerro kotiosoitettasiEi mitään tietoa. Kari taitaa ehtiä.
![]()
Hyvä, oisin muute joutunu kertomaa sulle kohta paikan osotteen koska mikään ei oo nolompaa kun naapurissa tai lähellä olevan kohteen menettäminenNo nyt löyty..Aijai pete, katsos kun kuva ois nyt sun kotiseuduilla, tän lähemmäks en pysty tuomaan sitä ellet kerro kotiosoitettasiEi mitään tietoa. Kari taitaa ehtiä.
![]()