tkard
aamuetana
Mä oon mukanaMä tarjoon sit seuraavat kaffeet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon mukanaMä tarjoon sit seuraavat kaffeet![]()
Aina ei löydä sitä oikeaa paikaa vaikka olisi melkein nenän edessä.. Sama tapahtu Korson kohdilla kun ajelin rastin ohi, ja Kari tyytyväisenä uppaili sit kuvaaIlo oli meidän puolellammeKiitos ilta-ajelusta ja kahvittelu seurasta<--- Tonttuille kiitos kahvista. Hyvät tarjoilut![]()
Pääsittepä kuittaamaan sit mullekkin, väärästä kyltistä...![]()
![]()
Ja kiitos kaikille perin hauskasta illasta taas kerran![]()
Jahtaajia ei kovin montaa enään ole.. Lelu kävisitkö lelukaupalla?Hae aamusella.En oo. Joutu käydä laittaa avokin tädin autoa.
Just tulin kotiin. Huomenna sitten ennen töihin menoa.
Ei taida olla montaa vaihtoehtoa kuvan hakijaksi.![]()
![]()
Tää kuva oli mulle selvästi. Käyn kattomassaJahtaajia ei kovin montaa enään ole.. Lelu kävisitkö lelukaupalla?Hae aamusella.En oo. Joutu käydä laittaa avokin tädin autoa.
Just tulin kotiin. Huomenna sitten ennen töihin menoa.
Ei taida olla montaa vaihtoehtoa kuvan hakijaksi.![]()
![]()
Huomasi huomasinKävin vielä himamatkalla hoitamassa yhden Bobcatin...
- Kari
Olen kuullut että sen "muun toiminnan" messut alkaisivat huomenissaJoo onhan se...Luiskahti taas tänään tuota aikaa sen verran muuhun toimintaan että ei viittiny enään lähteä jahtaamaan.Ettei vaan ois kateellisten panetteluaHmmm filunkia![]()
![]()
Ja sitten uutta. Melkein sama paikka.
![]()
Käy hakemassa viel yksi jahtikuvaMäpä lähden nyt viemään mopoa talliin![]()
Ei pysty alko nääs päivystys.Käy hakemassa viel yksi jahtikuvaMäpä lähden nyt viemään mopoa talliin![]()
![]()
Alkossa päivystys?Ei pysty alko nääs päivystys.Käy hakemassa viel yksi jahtikuvaMäpä lähden nyt viemään mopoa talliin![]()
![]()
Argh, mun aamukahvipaikan vieressä.Uutta pukkaa.![]()