Juu sellain että eturengaskin näkyy kuvassaOlikos tää se missä mun piti odottaa vieressä "jotain"Kerrothan tkard sitten kun sun mopo on talviunilla niin käyn hakemas vielä viimesen kuvatuksen Huusulasta jonka tuut myös missaamaan lottiksen lailla![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu sellain että eturengaskin näkyy kuvassaOlikos tää se missä mun piti odottaa vieressä "jotain"Kerrothan tkard sitten kun sun mopo on talviunilla niin käyn hakemas vielä viimesen kuvatuksen Huusulasta jonka tuut myös missaamaan lottiksen lailla![]()
![]()
Laitankos yhden kuvan näytille..Mutta tuohan olisi fiilunkia, ei noin voi tehdäOlikos tää se missä mun piti odottaa vieressä "jotain"Kerrothan tkard sitten kun sun mopo on talviunilla niin käyn hakemas vielä viimesen kuvatuksen Huusulasta jonka tuut myös missaamaan lottiksen lailla![]()
![]()
![]()
Ei kai vain tuollaista ole päässyt tapahtumaan jahdin aikanaMutta tuohan olisi fiilunkia, ei noin voi tehdäOlikos tää se missä mun piti odottaa vieressä "jotain"Kerrothan tkard sitten kun sun mopo on talviunilla niin käyn hakemas vielä viimesen kuvatuksen Huusulasta jonka tuut myös missaamaan lottiksen lailla![]()
![]()
![]()
Mulla on varamopo muutenTätä juuri olin suunnittelemassa, mutta mistä saadaan luotettava tieto koska sen mopo on osina ja ajokelvottomana ?Joo, sit ku tkardin mopo on osina niin viedään
kuva sen kämpän eteen.![]()
Ei missään nimessäEi kai vain tuollaista ole päässyt tapahtumaan jahdin aikanaMutta tuohan olisi fiilunkia, ei noin voi tehdäOlikos tää se missä mun piti odottaa vieressä "jotain"Kerrothan tkard sitten kun sun mopo on talviunilla niin käyn hakemas vielä viimesen kuvatuksen Huusulasta jonka tuut myös missaamaan lottiksen lailla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tai sitten Turbo-Busa nastarenkaillaPitäiskö ostaa joku vanha PV jolla voi talvella
lipsutella kuvia keräämässä.![]()
Me taas käytiin tunti sit, ja sitä ennen kävin päivälläKävin tuolla viikko sit.
Helsinki-Vantaalla.Medi heli vantaalla
Ja mä lähdin iltalenkille ja kari nappas kuvan just ennen muaTaisit Kari ajella vastaan äsken kulomäentiellä vähän ennen korsoa![]()
Myöhästyit siis vaan minuutinJa mä lähdin iltalenkille ja kari nappas kuvan just ennen muaTaisit Kari ajella vastaan äsken kulomäentiellä vähän ennen korsoa![]()
![]()
Olisin kerennyt mut ajoin eka ohi![]()