• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Phah.
Nyt ketuttaa oikeesti, mä ajoin himaan ton ohi äsken.
Hölmönä en kattonut uusimpia kuvia Tattikselta lähtiessä kun ajattelin että jäädyn matkalla jos alan kuvia ettimään.
No juu, jollekin muulle sitten  
062802moto_prv.gif
No, ei oo ollut sun päivä tänään(kään)...

- Kari
Pistän puhtaasti tän väsymyksen piikkiin, työpäivä venähti hiukan reiluun neljääntoista tuntiin tänään...

-5 pakkasta
buttrock.gif
 jotenkin ajattelinkin et haet ton aamulla
biggrin.gif
Meillä oli -5.7 kun läksin aamusella
eek.gif
Meil oli jäkessä -6.5 ja auton ikkunat sellasessa teräsjäässä ettei pahemmasta väliä  
mad.gif

Mut sä oot kyllä tonttuj oikeen tosimotoristi kun tollasessa pakkasessa vaan sitkeästi ajelet kylmyyden ja liukkauden armoilla  
bowdown.gif
bowdown.gif
Ei mulla kylymä vielä ollu ollut,sai väistellä murhapakastimia koko aamun.
Puolitoista tuntia taisin suhailla tossa Kehien välillä.

-5 pakkasta
buttrock.gif
 jotenkin ajattelinkin et haet ton aamulla
biggrin.gif
Meillä oli -5.7 kun läksin aamusella
eek.gif
Meil oli jäkessä -6.5 ja auton ikkunat sellasessa teräsjäässä ettei pahemmasta väliä  
mad.gif

Mut sä oot kyllä tonttuj oikeen tosimotoristi kun tollasessa pakkasessa vaan sitkeästi ajelet kylmyyden ja liukkauden armoilla  
bowdown.gif
bowdown.gif
Ei mulla kylymä vielä ollu ollut,sai väistellä murhapakastimia koko aamun.
Puolitoista tuntia taisin suhailla tossa Kehien välillä.
Juu kattelin aamulla tuuskilla ja kehä3:lla kun jengi painaa menemään peilit jäässä ja ikkunat huurussa ihan surutta kaistoja vaihdellen, touhu ei vaikuttanut millään mittapuulla turvalliselta
mad.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back