• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ei navia, ei kuukkelia
smile_org.gif

74f7ea2f.jpg

Kato Tuomas oikealla, näkyy Fujitsu-kyltti motarin toisella puolen.
Yritin siitä tässä aiemmin sulle kuvaa, mut tuli "se" mieleen...

- Kari

Ei navia, ei kuukkelia
smile_org.gif
Lähit sit vielä ajelemaan  
biggrin.gif

Onx siel liukasta  
ghostface.gif
Joo, pesin pyörän malmin reissun jälkeen niin pitihän sillä heittää vielä pikku lenkki että kaikki paikat kuivuu kunnolla
smile_org.gif

Liukastakin oli joissakin paikoissa mut suurin ongelma oli mukavahko sumu, jota oli ihan kaikkialla. Visiiri oli huurussa molemmilta puolilta ja näkyvyys sanotaanko nyt varsin olematon
sad_orig.gif

Ehkä tässä vielä ens viikonlopun ajelee ja sitten mopo pääsee pikkuhiljaa talviunille tallinperälle.

Oot hommannu tollasen tosi makeen huurre pleksin mopoon.
Juu siitä tulee vielä melkoinen hittituote ja kohta te kaikki haluutte samanlaisen omiin mopoihinne
tounge.gif
Nää ei välttis.. oon melko tyytyväinen mun huurre visiiriini.
Nii mutta se näyttäis paljo tyylikkäämmältä kun molemmat on samaa sarjaa kuten mulla eli sekä plexi että visiiri huurussa ja vielä molemminpuolin
smile_org.gif

Oot hommannu tollasen tosi makeen huurre pleksin mopoon.
Juu siitä tulee vielä melkoinen hittituote ja kohta te kaikki haluutte samanlaisen omiin mopoihinne
tounge.gif
Nää ei välttis.. oon melko tyytyväinen mun huurre visiiriini.
Nii mutta se näyttäis paljo tyylikkäämmältä kun molemmat on samaa sarjaa kuten mulla eli sekä plexi että visiiri huurussa ja vielä molemminpuolin  
smile_org.gif
Totta! Mut toi jo niin nähty... Toteutan outoa itteeni ja siirryn autoiluun
crazy.gif

Vähän oli luikasta ja paksu sumu.
Jäikös sulta nyt aamukuva hakematta
eek.gif

- Kari
Juu, mua kiellettiin hakemasta.
Sä et vaan onnistunut löytämään sitä, oli sen verran hankalassa paikassa  
033102bebe_1_prv.gif
Mistäs arvasit?
Ihan vain eilisen perusteella kun et meinannu löytää Vuosaaren polkupyörähuoltoa sitten millään kovasta yrityksestä huolimatta
smile_org.gif
Mä muuten ajoin aikas monta kertaa sen tien eestaas, hyvin piilotit kuvan.
No ei sitä erikseen tarvinnut piilottaa, se oli sen verran outoa seutua muutenkin että jos Shellin kahvilakin oli hävinnyt yhtäkkiä kuin tuhka tuuleen niin miksei sitten yksi kuvarastikin.
tounge.gif
Hyvä että Kari sen löysi koska olin unohtanut itsekin yön aikana mistä kuvan otin
sad_orig.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back