Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama juttu. Huomenna illalla menee varmaan talviunille.Alkaa oleen homma mun osalta ohi. Työtä perjantaista lähtien 24/7. Mopo tallissa sen aikaa jonka jälkeen se tod näk siirtyy talvehtimis paikkaansa..
Itse tässä miettinyt samaaSama juttu. Huomenna illalla menee varmaan talviunille.Alkaa oleen homma mun osalta ohi. Työtä perjantaista lähtien 24/7. Mopo tallissa sen aikaa jonka jälkeen se tod näk siirtyy talvehtimis paikkaansa..![]()
Lähit sit vielä ajelemaanEi navia, ei kuukkelia![]()
Joo huomasin sen, valomainos loisti niin kirkkaan punaisena metsän takaa ettei sitä olis voinut olla huomaamattaKato Tuomas oikealla, näkyy Fujitsu-kyltti motarin toisella puolen.
Yritin siitä tässä aiemmin sulle kuvaa, mut tuli "se" mieleen...
- Kari
Oot hommannu tollasen tosi makeen huurre pleksin mopoon.Seuraava
Joo, pesin pyörän malmin reissun jälkeen niin pitihän sillä heittää vielä pikku lenkki että kaikki paikat kuivuu kunnollaLähit sit vielä ajelemaanEi navia, ei kuukkelia![]()
![]()
Onx siel liukasta![]()
Juu siitä tulee vielä melkoinen hittituote ja kohta te kaikki haluutte samanlaisen omiin mopoihinneOot hommannu tollasen tosi makeen huurre pleksin mopoon.Seuraava
Nää ei välttis.. oon melko tyytyväinen mun huurre visiiriini.Juu siitä tulee vielä melkoinen hittituote ja kohta te kaikki haluutte samanlaisen omiin mopoihinneOot hommannu tollasen tosi makeen huurre pleksin mopoon.Seuraava![]()
Nii mutta se näyttäis paljo tyylikkäämmältä kun molemmat on samaa sarjaa kuten mulla eli sekä plexi että visiiri huurussa ja vielä molemminpuolinNää ei välttis.. oon melko tyytyväinen mun huurre visiiriini.Juu siitä tulee vielä melkoinen hittituote ja kohta te kaikki haluutte samanlaisen omiin mopoihinneOot hommannu tollasen tosi makeen huurre pleksin mopoon.Seuraava![]()
oon ollut töissä tuolla...Seuraava
![]()
Totta! Mut toi jo niin nähty... Toteutan outoa itteeni ja siirryn autoiluunNii mutta se näyttäis paljo tyylikkäämmältä kun molemmat on samaa sarjaa kuten mulla eli sekä plexi että visiiri huurussa ja vielä molemminpuolinNää ei välttis.. oon melko tyytyväinen mun huurre visiiriini.Juu siitä tulee vielä melkoinen hittituote ja kohta te kaikki haluutte samanlaisen omiin mopoihinneOot hommannu tollasen tosi makeen huurre pleksin mopoon.Seuraava![]()
![]()
Nyt vasta hokasin millo kuva kipastu!
Ohhoh, keskellä yötä silloin kun suurin osa meistä on ollut jo unten maillaNyt vasta hokasin millo kuva kipastu!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No ei sitä erikseen tarvinnut piilottaa, se oli sen verran outoa seutua muutenkin että jos Shellin kahvilakin oli hävinnyt yhtäkkiä kuin tuhka tuuleen niin miksei sitten yksi kuvarastikin.Mä muuten ajoin aikas monta kertaa sen tien eestaas, hyvin piilotit kuvan.Ihan vain eilisen perusteella kun et meinannu löytää Vuosaaren polkupyörähuoltoa sitten millään kovasta yrityksestä huolimattaMistäs arvasit?Sä et vaan onnistunut löytämään sitä, oli sen verran hankalassa paikassaJuu, mua kiellettiin hakemasta.Jäikös sulta nyt aamukuva hakemattaVähän oli luikasta ja paksu sumu.![]()
- Kari![]()
![]()
Phah.Seuraava
![]()
No, ei oo ollut sun päivä tänään(kään)...Phah.
Nyt ketuttaa oikeesti, mä ajoin himaan ton ohi äsken.
Hölmönä en kattonut uusimpia kuvia Tattikselta lähtiessä kun ajattelin että jäädyn matkalla jos alan kuvia ettimään.
No juu, jollekin muulle sitten![]()