Piti käydä kahveella välillåVeikkaan et 45min ja kuva vaihtuu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piti käydä kahveella välillåVeikkaan et 45min ja kuva vaihtuu![]()
Kte taitaa hakea sit seuraavanPiti käydä kahveella välillåVeikkaan et 45min ja kuva vaihtuu![]()
![]()
Jotain fiilunkia täs selvästi on.. Kari lahjottu selvästi, kun tietoja ei tullutkaanJaa a. No kait se joskus kertoo..No höh... Mitäköhän se ois ollut?Ei se Kari vissii muuta laita..
Voimakas tunne on tkardilla nyt...Jotain fiilunkia täs selvästi on.. Kari lahjottu selvästi, kun tietoja ei tullutkaanJaa a. No kait se joskus kertoo..No höh... Mitäköhän se ois ollut?Ei se Kari vissii muuta laita..![]()
Eilen oli parasta antia jahdille Tuomaksen ilme
Lottamuseota ei ole muuten kuvattu sivulta vieläTuusulassa ois vielä 2x tän tapasia kuvaamatta.
Tää menee sit taas, apinaa koijataan osioonLottamuseota ei ole muuten kuvattu sivulta vieläTuusulassa ois vielä 2x tän tapasia kuvaamatta.![]()
Lähdenpä piankinKännykuva epäonnistui näköjään, laitan tikikuvan, sanokaa het jos on liian vaikea, isken heti vihjeitä.
Kuvan kyltin perusteella ainakin näköjään löytyy ihan heittämällä kuukkelihaulla ihan kartankin kera.Kännykuva epäonnistui näköjään, laitan tikikuvan, sanokaa het jos on liian vaikea, isken heti vihjeitä.
Ja sama **isona kuvana**
Joo sait yllätettyä mut kyllä niin rysän päältä ettei paremmasta väliäEilen oli parasta antia jahdille Tuomaksen ilme
"enx mä kerennytkään ekana?"![]()
![]()
Voit uskoa että mää nauroin kun et huomannut edes salamavaloja vaikka tuijotit suoraan kohti ...Joo sait yllätettyä mut kyllä niin rysän päältä ettei paremmasta väliäEilen oli parasta antia jahdille Tuomaksen ilme
![]()
Mul tais olla visiiri vähän huurteessa tai jotain, tokihan mä muuten oisin huomannutVoit uskoa että mää nauroin kun et huomannut edes salamavaloja vaikka tuijotit suoraan kohti ...Joo sait yllätettyä mut kyllä niin rysän päältä ettei paremmasta väliäEilen oli parasta antia jahdille Tuomaksen ilme
![]()
![]()
Juu voin kyllä kuvitella että nauroit varsin makoisasti katellessasi yhtä uunoa joka pyörii ihan hukassa valofirman edessä ettien sopivaa kuvanottokohtaa![]()
Mää ajoin aamulla melkein ohi...Ajoin tosta eilen ohi, hitto.. röissä ollaan..
Röissä röissä vielä, tuo alkaa olemaan Karin lempialue tuo seutu.Onkos muita liikkeellä ku Kari?
Itsehän meinasin myös kuvata nuo mutta lähempää.
Tänään piti mennä katsomaan kuinka helposti pääsee ihan juurelle
asti.
Hei, mäki ajoin eilen tosta ohi.
Joo, ajoin tosta myös eilen ohi ja vieläpä niin likeltä et hyvä kun en törmänny siihenOnkos muita liikkeellä ku Kari?
Itsehän meinasin myös kuvata nuo mutta lähempää.
Tänään piti mennä katsomaan kuinka helposti pääsee ihan juurelle
asti.
Hei, mäki ajoin eilen tosta ohi.