Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tämän pitäisi jokaisen motoristinPerhana eipä ollu kumpikaan kioski mitä muistelin..
Juu ton pitäis kyllä kuulua jokaisen motoristin perussivistykseen, varmaan kaikki meistä kuitenkin on ajanut tosta ohi kerran jos toisenkin ja olin noin 99,9% varma et suzu-ukko tietää ton ihan hetiEikös tämän pitäisi jokaisen motoristinPerhana eipä ollu kumpikaan kioski mitä muistelin..
tietää? Vanhan turuntien varrella..
Löytyykö??No prkl just kävin siellä kurvailemassa ja muisteli et ei se sillä oo![]()
Ei löydy...Löytyykö??No prkl just kävin siellä kurvailemassa ja muisteli et ei se sillä oo![]()
Löit sitten hanskat tiskiin...Eipä oo tullu etittyä..
Meni mielenkiinto ja kipasin muuten vaan lenkkiä heittämässä.Löit sitten hanskat tiskiin...Eipä oo tullu etittyä..
Ja lopetit jahkailun tällä kertaa![]()
- Kari
Ai ai, pitääkö järvenpään jahtaajan lähteä hakemaan tämäkin?Löit sitten hanskat tiskiin...Eipä oo tullu etittyä..
- Kari
Ilmeisesti sun apua kaivataan, itsekään en taida ehtiäAi ai, pitääkö järvenpään jahtaajan lähteä hakemaan tämäkin?![]()
Mä voin kyllä hakea jos muut ei ehdi, viitti tai löydä mestoilleIlmeisesti sun apua kaivataan, itsekään en taida ehtiäAi ai, pitääkö järvenpään jahtaajan lähteä hakemaan tämäkin?![]()
![]()
PS. Huomasitko tuon Orbiksen, ei ollut muuten sun aaamuisen työmatkan varrella ei...
- Kari
No niin, et siis hoksannut sitten pientä eroa, tämänpäiväinen kuvahan oli osoitteesta Taivaltie 5.Jep, aamulla kun käännyin malminkartanontielle olit heti mielessä kun näin Orbiksen, siinähän se tosiaan on ja ei juuri voisi olla enää näkyvämpi ja helpommin huomattava... Vähä nolottaa etten ollut aiemmin huomannu sitä![]()
soita mulle...Meni mielenkiinto ja kipasin muuten vaan lenkkiä heittämässä.Löit sitten hanskat tiskiin...Eipä oo tullu etittyä..
- Kari
Ihan totuuden nimissä myönnettäköön että en hoksannut eroa kuin vasta nyt, eihän noiden rakennusten välillä ole kuin kivenheiton matka (ja hämeenlinnan moottoritie), mutta joo olisin ajanut ekaksi väärän rakennuksen pihalle ja hokannut todennäköisesti vasta myöhemmin et kyseessä oli volvo auton takana oleva rakennus taivaltiellä. Onpa hyvä että oon autolla röissä, muuten oisin langennut toistamiseen KTE:n jekkuun ja vieläpä samoilla seuduillaNo niin, et siis hoksannut sitten pientä eroa, tämänpäiväinen kuvahan oli osoitteesta Taivaltie 5.Jep, aamulla kun käännyin malminkartanontielle olit heti mielessä kun näin Orbiksen, siinähän se tosiaan on ja ei juuri voisi olla enää näkyvämpi ja helpommin huomattava... Vähä nolottaa etten ollut aiemmin huomannu sitä![]()
Ja sinä näit sen osoitteessa Vanha Kaarelantie 9, luulisin.
PS. Tämä oli sulle tarkoitettu rasti![]()
- Kari