• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Suzu-ukko ajeli vastaan kehällä,
sulla oli väärä suunta..

6b3d95c6.jpg

Ei löydy ei... Ei Googgelilla eikä tuolta tienpäältäkään.

Suhailikohan Suzu-ukko minua vastaan ensin Ämmässuon kohdalla vanhaa tietä ja sitten myöhemmin motarilla toiseen suuntaan?

Ai ai, pitääkö järvenpään jahtaajan lähteä hakemaan tämäkin?  
tounge.gif
Ilmeisesti sun apua kaivataan, itsekään en taida ehtiä
nixweiss.gif

PS. Huomasitko tuon Orbiksen, ei ollut muuten sun aaamuisen työmatkan varrella ei...

- Kari
Mä voin kyllä hakea jos muut ei ehdi, viitti tai löydä mestoille
tounge.gif

Jep, aamulla kun käännyin malminkartanontielle olit heti mielessä kun näin Orbiksen, siinähän se tosiaan on ja ei juuri voisi olla enää näkyvämpi ja helpommin huomattava... Vähä nolottaa etten ollut aiemmin huomannu sitä
wink.gif

Mä tosin oisin tuolla kohteessa vasta joskus klo 18 jälkee, et hirveesti sitten ei kerkeä muuta jahtailla tänään ku tuolta pitää ajella takasinkin tänne jahtipaikoille (eli tuusulaan). Mietin vaa et pitäiskö lelupeten antaa lisävihjeitä tai jos pete on töissä eikä pysty niin saako joku muu tehdä sen, jos joku jahtaaja haluaisi jo nyt lähteä ajamaan paikalle?  
nixweiss.gif

Edit: Noniin, lelupete antoikin sen ratkaisevan vihjeen, nyt vaan kaikki
062802moto_prv.gif

Jep, aamulla kun käännyin malminkartanontielle olit heti mielessä kun näin Orbiksen, siinähän se tosiaan on ja ei juuri voisi olla enää näkyvämpi ja helpommin huomattava... Vähä nolottaa etten ollut aiemmin huomannu sitä  
wink.gif
No niin, et siis hoksannut sitten pientä eroa, tämänpäiväinen kuvahan oli osoitteesta Taivaltie 5.
Ja sinä näit sen osoitteessa Vanha Kaarelantie 9, luulisin.

PS. Tämä oli sulle tarkoitettu rasti
biggrin.gif

- Kari

wink.gif
No niin, et siis hoksannut sitten pientä eroa, tämänpäiväinen kuvahan oli osoitteesta Taivaltie 5.
Ja sinä näit sen osoitteessa Vanha Kaarelantie 9, luulisin.

PS. Tämä oli sulle tarkoitettu rasti
biggrin.gif

- Kari
Ihan totuuden nimissä myönnettäköön että en hoksannut eroa kuin vasta nyt, eihän noiden rakennusten välillä ole kuin kivenheiton matka (ja hämeenlinnan moottoritie), mutta joo olisin ajanut ekaksi väärän rakennuksen pihalle ja hokannut todennäköisesti vasta myöhemmin et kyseessä oli volvo auton takana oleva rakennus taivaltiellä. Onpa hyvä että oon autolla röissä, muuten oisin langennut toistamiseen KTE:n jekkuun ja vieläpä samoilla seuduilla
tounge.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back