Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo enäänTammiston kohdalla olis jahtaaja odottamassa![]()
Taisit ajella muuten vastaankin tossa tuuskillaPeräbaari helsingin malminkartanossa, seuraava on sitten järvenpäässä tai jossain ihan toisaalla![]()
Täytyny olla joku muu, en oo tänää ajellu vielä tuuskia ku 50 metrin pätkän riihikalliossaTaisit ajella muuten vastaankin tossa tuuskillaPeräbaari helsingin malminkartanossa, seuraava on sitten järvenpäässä tai jossain ihan toisaalla![]()
![]()
Olin aivan varma että olit kotiinpäin suunnistamassa.. Pidin tupakki taukoa tammiston kohdilla kun olit kten kuvan kerennyt jo uppaamaanTäytyny olla joku muu, en oo tänää ajellu vielä tuuskia ku 50 metrin pätkän riihikalliossaTaisit ajella muuten vastaankin tossa tuuskillaPeräbaari helsingin malminkartanossa, seuraava on sitten järvenpäässä tai jossain ihan toisaalla![]()
![]()
![]()
Mä tulin tuolt malminkartanosta takas pikkuteitä seutulan ja ruotsinkylän kauttaOlin aivan varma että olit kotiinpäin suunnistamassa.. Pidin tupakki taukoa tammiston kohdilla kun olit kten kuvan kerennyt jo uppaamaanTäytyny olla joku muu, en oo tänää ajellu vielä tuuskia ku 50 metrin pätkän riihikalliossaTaisit ajella muuten vastaankin tossa tuuskillaPeräbaari helsingin malminkartanossa, seuraava on sitten järvenpäässä tai jossain ihan toisaalla![]()
![]()
![]()
![]()
No nyt olis helppo kuva tarjolla![]()
Kun kiire ei oleMä tulin tuolt malminkartanosta takas pikkuteitä seutulan ja ruotsinkylän kauttaOlin aivan varma että olit kotiinpäin suunnistamassa.. Pidin tupakki taukoa tammiston kohdilla kun olit kten kuvan kerennyt jo uppaamaanTäytyny olla joku muu, en oo tänää ajellu vielä tuuskia ku 50 metrin pätkän riihikalliossaTaisit ajella muuten vastaankin tossa tuuskillaPeräbaari helsingin malminkartanossa, seuraava on sitten järvenpäässä tai jossain ihan toisaalla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hyviä jahtikelejä ei ole enää hirveästi joten nythän se on jahdattava, talvella ehtii sitten maata sohvallaKun kiire ei oleMä tulin tuolt malminkartanosta takas pikkuteitä seutulan ja ruotsinkylän kauttaOlin aivan varma että olit kotiinpäin suunnistamassa.. Pidin tupakki taukoa tammiston kohdilla kun olit kten kuvan kerennyt jo uppaamaanTäytyny olla joku muu, en oo tänää ajellu vielä tuuskia ku 50 metrin pätkän riihikalliossaTaisit ajella muuten vastaankin tossa tuuskillaPeräbaari helsingin malminkartanossa, seuraava on sitten järvenpäässä tai jossain ihan toisaalla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Olin aivan varma että ei kukaan heti aamusta lähe jahtaamaan..
Ei ne meidän mopoista tykkääNyt jää kyllä multa hakematta toi, jään odottelemaan uutta jos joku uskalias ton hakee, tiedä vaikka rekrytoisivat väkisin kerhon jäseneksi kun tulee mopon kanssa hillumaan nurkille![]()
Mukavia poikia tuolla päivystääNyt jää kyllä multa hakematta toi, jään odottelemaan uutta jos joku uskalias ton hakee, tiedä vaikka rekrytoisivat väkisin kerhon jäseneksi kun tulee mopon kanssa hillumaan nurkille![]()
Aurankulman kulmalta saa myös hyvin kuvan napattuaJoo en epäile yhtään etteivätkö olis ja kyllä mä pihassa käydä voisin mut en kyllä viitti valokuvata, sen verran nössö oon![]()