• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Tammiston kohdalla olis jahtaaja odottamassa
smile_org.gif

Peräbaari helsingin malminkartanossa, seuraava on sitten järvenpäässä tai jossain ihan toisaalla
smile_org.gif
Taisit ajella muuten vastaankin tossa tuuskilla  
sport05.gif
Täytyny olla joku muu, en oo tänää ajellu vielä tuuskia ku 50 metrin pätkän riihikalliossa
smile_org.gif
Olin aivan varma että olit kotiinpäin suunnistamassa.. Pidin tupakki taukoa tammiston kohdilla kun olit kten kuvan kerennyt jo uppaamaan
biggrin.gif

No nyt olis helppo kuva tarjolla
062802moto_prv.gif

Peräbaari helsingin malminkartanossa, seuraava on sitten järvenpäässä tai jossain ihan toisaalla
smile_org.gif
sport05.gif
Täytyny olla joku muu, en oo tänää ajellu vielä tuuskia ku 50 metrin pätkän riihikalliossa
smile_org.gif
Olin aivan varma että olit kotiinpäin suunnistamassa.. Pidin tupakki taukoa tammiston kohdilla kun olit kten kuvan kerennyt jo uppaamaan
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
Mä tulin tuolt malminkartanosta takas pikkuteitä seutulan ja ruotsinkylän kautta
smile_org.gif

smile_org.gif
sport05.gif
smile_org.gif
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
Mä tulin tuolt malminkartanosta takas pikkuteitä seutulan ja ruotsinkylän kautta
smile_org.gif
Kun kiire ei ole
sport05.gif

Olin aivan varma että ei kukaan heti aamusta lähe jahtaamaan..

smile_org.gif
sport05.gif
smile_org.gif
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
smile_org.gif
Kun kiire ei ole  
sport05.gif

Olin aivan varma että ei kukaan heti aamusta lähe jahtaamaan..
Hyviä jahtikelejä ei ole enää hirveästi joten nythän se on jahdattava, talvella ehtii sitten maata sohvalla
smile_org.gif

Nyt jää kyllä multa hakematta toi, jään odottelemaan uutta jos joku uskalias ton hakee, tiedä vaikka rekrytoisivat väkisin kerhon jäseneksi kun tulee mopon kanssa hillumaan nurkille
smile_org.gif

Nyt jää kyllä multa hakematta toi, jään odottelemaan uutta jos joku uskalias ton hakee, tiedä vaikka rekrytoisivat väkisin kerhon jäseneksi kun tulee mopon kanssa hillumaan nurkille
smile_org.gif
Ei ne meidän mopoista tykkää
biggrin.gif

Toisinaan jos meet harrikalla tai customilla niin tarjoo varmaan kahvitkin
lookaround_orig.gif

Ja hei kuvajahtaamista parhaillaan
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Pientä lisäjännitystä
cool.gif

Joo en epäile yhtään etteivätkö olis ja kyllä mä pihassa käydä voisin mut en kyllä viitti valokuvata, sen verran nössö oon
bawling.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back