Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki taitaa saunoa nyh.Hakekaa joku toi kuva niin jahti jatkuu![]()
Juu, ajoin kyllä, aikaa en muista.Kuuklella löytyy.. pitääkö vielä vinkkiä laittaa..?
Tais Tonttuj just ajaa myllykukon ohi?
Pakko kysyä, kulahtikos se jonkin jahtikohteen lähelle?Mä kanssa tiedän, että kuka olisi käynyt hakemassa ensimmäisen kuvajahtikuvansa päivällä, jos ei trumppa olisi päättänyt heittäytyä yhteistyökyvyttömäksi juuri sillä hetkellä. No ehkäpä sitten ensi kesänä..
Leipätupa Oy
Riihipellonkuja 3, Helsingin Konalassa.
- Kari
Jei!Leipätupa Oy
Riihipellonkuja 3, Helsingin Konalassa.
- Kari![]()
![]()
![]()
No voi perhana, enpä montaa minuuttia myöhästyny ku kte ajeli leipomon risteyksessä vastaan![]()
Ootkos vieläkin leipomon pihallaNo voi perhana, enpä montaa minuuttia myöhästyny ku kte ajeli leipomon risteyksessä vastaan![]()
No, oottelen sitte seuraavaa kuvaa...
Aja Kylmäojan nurkille vartomaanEn, oon tuupakassa, mites niin ?Täytyy kohta alkaa ajelee kotiinpäin ellei nyt uus kuva tulis ihan kohta...![]()
Täs tammistossa kurvaillaan paraikaa ja täytyy kohta huokasta tohon tuuskille jäkeä kohti kun saunan lauteet alkaa kutsumaan uhkaavastiAja Kylmäojan nurkille vartomaanEn, oon tuupakassa, mites niin ?Täytyy kohta alkaa ajelee kotiinpäin ellei nyt uus kuva tulis ihan kohta...![]()
![]()
Kuulostaa perin tutulta......... kun saunan lauteet alkaa kutsumaan uhkaavasti![]()