Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä pointtiMää oon huono kilpailemaan mutta hyvä ajelemaan hippasilla ihan vaan huvin vuoksi.
Haen vaan ne mitä tierän, ne mitä en tierä yritän ettiä ajamalla, en tietsikalla.
Mut sunhan pitikin olla siellä båtillaMää oon huono kilpailemaan mutta hyvä ajelemaan hippasilla ihan vaan huvin vuoksi.
Haen vaan ne mitä tierän, ne mitä en tierä yritän ettiä ajamalla, en tietsikalla.
Mää en tierä, mutta lähren ehtimään Kirkkomunnelta Ropvooseen päin.Ja asiaan!!
Tiedän missä uusin kuva on![]()
Jos aamulla![]()
Se tulee joka toinen aamu Takajanokalle tasamaan ja ehtii ajella mooonta tuntia.Mut sunhan pitikin olla siellä båtillaMää oon huono kilpailemaan mutta hyvä ajelemaan hippasilla ihan vaan huvin vuoksi.
Haen vaan ne mitä tierän, ne mitä en tierä yritän ettiä ajamalla, en tietsikalla.![]()
Tää on niiiiiin mun kuva, siirränpä herätystä muutaman tunnin eteenpäinMää en tierä, mutta lähren ehtimään Kirkkomunnelta Ropvooseen päin.Ja asiaan!!
Tiedän missä uusin kuva on![]()
Jos aamulla![]()
Pellingissä se kuitenkin on, jos ei ole, Pernarajalla sitten.
ei meidän tiimi sittenkään saata pärjätä ens kesänä ko molemmilla yhtä surkee suunta vaisto ja sunkin vene lähtee Skattalta 17.00Mää en tierä, mutta lähren ehtimään Kirkkomunnelta Ropvooseen päin.
Pellingissä se kuitenkin on, jos ei ole, Pernarajalla sitten.
Äkikseltään tulee mieleen:Kuvajahtiläppäripuhelin-rajoitteisija ei montaa ole mahtunut.![]()
repsPahimmat oli ne kirkot missä oli karmeata kilpa-ajoa ja aivan vääriin paikkoihin, ja se Lintuvaara, olin Keilaniemessä silloin tyoreissulla ja kun supoiltiin siinä ikkunassa jahdin aikana niin siellä kävi pyörimässä uskomaton määrä pyöriä.
![]()
![]()
![]()
KTE on kyllä kiistatta kuvajahtikuningas, bongaukset huitelee ihan omilla kymmenluvuilla muihin nähdenLaskeskelin näin perjantai-illan ratoksi keneltä löytyy eniten bongauksia, jos tämä nyt ketään kiinnostaa.
Mukana on kohteita 20 tai yli bongannutta jahtaajaa:
1. KTE 57
2. tonttuj 36
3. Suzu-ukko 33
4. tkard 29
5. DizzySpell 28
6. Go-Za 21
7. Tuomas_82 20
- Kari
Mulla on ihan semmoinen tunne että taas orotellaan uutta kuvaa...Juu, ja edelleen vaan tarkoitan sitä että nyt odotellaan 10-20 tuntia vain uusia kuvia, kun luulisi että näin kauden laitamilla sen voisi roiskaista ihan mistä vaan helposti tunnistettavasta kohteesta että jahti pysyisi päällä.
Välillä tuntuu vaan siltä että kun edellinen kuva on haettu, käytetään karmeasti aikaa ja energiaa siihen että mistä haetaan se uusi kuva ja miten sen visuaalinen esilletuonti saadaan mahdollisimman haastavaksi jahtaajille...
Noh noh. kohta menossa, kuhan saan nää silmät auki.Mulla on ihan semmoinen tunne että taas orotellaan uutta kuvaa...Juu, ja edelleen vaan tarkoitan sitä että nyt odotellaan 10-20 tuntia vain uusia kuvia, kun luulisi että näin kauden laitamilla sen voisi roiskaista ihan mistä vaan helposti tunnistettavasta kohteesta että jahti pysyisi päällä.
Välillä tuntuu vaan siltä että kun edellinen kuva on haettu, käytetään karmeasti aikaa ja energiaa siihen että mistä haetaan se uusi kuva ja miten sen visuaalinen esilletuonti saadaan mahdollisimman haastavaksi jahtaajille...
Aikamoisen listan on kte jaksanut väsätäKTE on kyllä kiistatta kuvajahtikuningas, bongaukset huitelee ihan omilla kymmenluvuilla muihin nähdenLaskeskelin näin perjantai-illan ratoksi keneltä löytyy eniten bongauksia, jos tämä nyt ketään kiinnostaa.
Mukana on kohteita 20 tai yli bongannutta jahtaajaa:
1. KTE 57
2. tonttuj 36
3. Suzu-ukko 33
4. tkard 29
5. DizzySpell 28
6. Go-Za 21
7. Tuomas_82 20
- Kari![]()
Kiva oli huomata omaltakin osalta ettei ihan turhaan ole tullu jahdattua kun oli kuitenkin päässyt parhaan top10 jengin joukkoon![]()