Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GuessWhoon ja tonttuj in ideat saavat täältä äänen!Ai ?Tämä on ehkä parempi pitää tällaisena leikkimielisenä ilman palkintoja.Lähinnä tätä on ollut hauska seurailla sivusta. Kiva juttu.
Tässä sivussa tuli mieleen että joskos tästä vois tehdä jonkin leikkimielisen kisan jossa olisi selkeä palkinto...
Tosin vaatii hiukka viilaamista ennen kuin on tasapuolisesti toteutuskelpoinen.
Oli meinaa muutaman kerran tuossa kesällä jo ihan vaaratilanteita kun jahtaajat kilpasivat paikan perässä...
Mutta jokin erillinen teemaviikonloppu voisi olla poikaa jossa sitten pari-kolme kertaa kesässä kilpailtaisiin.
No eihän siin sit mitään, kunhan käväs mielessä![]()
Itsepä olet opettanutMut missä mun mopo...![]()
15min lenkki... pah!
taisit unohtaa antaa kameraan muistikortin![]()
lakasMut missä mun mopo...![]()
15min lenkki... pah!
Eiku toi on ihan hyvä, meinasin itekin käydä hakemassa just ton tonttuj:n tuupakan kohteen jälkeen mut sit laiskana päädyinkin tohon uudenmaan herkkuun joka oli selkeästi lähempänäuuden voi hakea sitten tuolta
Ja ennen kuin alatte että ompas helppo/vaikea/lähellä ja ties mitä niin puolustaudun että:1. mä oon tyttö 2. Soliskuukin vähän poikki 3. Mulla ei ollut pinlokkia visiirissä 4. Yritin ehtiä kotiin ennen kuin ajoneuvon luvaton käyttöön otto huomataan.
Juu!Eiku toi on ihan hyvä, meinasin itekin käydä hakemassa just ton tonttuj:n tuupakan kohteen jälkeen mut sit laiskana päädyinkin tohon uudenmaan herkkuun joka oli selkeästi lähempänäuuden voi hakea sitten tuolta
Ja ennen kuin alatte että ompas helppo/vaikea/lähellä ja ties mitä niin puolustaudun että:1. mä oon tyttö 2. Soliskuukin vähän poikki 3. Mulla ei ollut pinlokkia visiirissä 4. Yritin ehtiä kotiin ennen kuin ajoneuvon luvaton käyttöön otto huomataan.![]()
Odotamme innolla sitä juttua.....lakasMut missä mun mopo...![]()
15min lenkki... pah!mun pitäis kertoo sulle yks juttu ...![]()
Mulla on aina vielä lähempää kotiota, kun en pidemmälle osaauuden voi hakea sitten tuolta
Ja ennen kuin alatte että ompas helppo/vaikea/lähellä ja ties mitä niin puolustaudun että:1. mä oon tyttö 2. Solisluukin vähän poikki 3. Mulla ei ollut pinlokkia visiirissä 4. Yritin ehtiä kotiin ennen kuin ajoneuvon luvaton käyttöön otto huomataan.
No ei kuvajahtia ehkä ihan noin vakavasti kannata kenenkään ottaaKuvajahti kisaan mä sen verran että, jos koko kesän mittainen kisa, niin jää kyllä kesän muut menot kilpailuhenkisimmiltä väliin.
Mutta jos esim olisi juuri kolme tai neljä viikonloppua jolloin olis kuvajahtia pisteillä ja viikonloppujen yhteen lasketut pisteet sitten ratkaisisi niin uskaltaisi lähteä jonnekin pääkaupunkia kauemmas lomallekin ??
Mut jos jaetaan ryhmät? Vaikka niin että ryhmässä olisi neljä? Eli ryhmä saisi pisteen jne..No ei kuvajahtia ehkä ihan noin vakavasti kannata kenenkään ottaaKuvajahti kisaan mä sen verran että, jos koko kesän mittainen kisa, niin jää kyllä kesän muut menot kilpailuhenkisimmiltä väliin.
Mutta jos esim olisi juuri kolme tai neljä viikonloppua jolloin olis kuvajahtia pisteillä ja viikonloppujen yhteen lasketut pisteet sitten ratkaisisi niin uskaltaisi lähteä jonnekin pääkaupunkia kauemmas lomallekin ??Itellä ollu sellanen periaate, että jahtaan sillon kun ehin ja kun on muuta menoa niin sitten meen enkä ainakaan vielä ole lomareissuja perunut tämän vuoksi vaikka jahtaaminen onkin pirun mukavaa.![]()
Kyl mää ehrin nährä muutaman toooodella fanaattisen, ja siksi muutaman kerran ojensin kuvan ihan tarjottimellakin.No ei kuvajahtia ehkä ihan noin vakavasti kannata kenenkään ottaaItellä ollu sellanen periaate, että jahtaan sillon kun ehin ja kun on muuta menoa niin sitten meen enkä ainakaan vielä ole lomareissuja perunut tämän vuoksi vaikka jahtaaminen onkin pirun mukavaa.![]()
Juu!Kyl mää ehrin nährä muutaman toooodella fanaattisen, ja siksi muutaman kerran ojensin kuvan ihan tarjottimellakin.No ei kuvajahtia ehkä ihan noin vakavasti kannata kenenkään ottaaItellä ollu sellanen periaate, että jahtaan sillon kun ehin ja kun on muuta menoa niin sitten meen enkä ainakaan vielä ole lomareissuja perunut tämän vuoksi vaikka jahtaaminen onkin pirun mukavaa.![]()