cbr600äffä
MotOrg ry jäsen
taidanpa mennä tuonne syömään makkaraperunat ja vahtimaan jahtailijoita.
-tuomas-
-tuomas-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NYT PRKL!Tässä... Toivottavasti on oikea paikka eli grilli Seisakki Lohjalla... Tässä juuri odottelen kebappia, katotaan tuleeko muita jahtaajia![]()
Nojaa, pahapa tota on kiistää... Tää rasti tuli vaan ihan yllättäen, katoin eilen kuvaa eikä ollut mitään hajuu paikasta ja nyt sitten olin muuten vaan matkalla Hankoon ja yhtäkkiä tuli vastaa tutun näkönen paikka, siks ehkä vähän hukassa kartaltaNYT PRKL!Tässä... Toivottavasti on oikea paikka eli grilli Seisakki Lohjalla... Tässä juuri odottelen kebappia, katotaan tuleeko muita jahtaajia![]()
Kyllä se Nummelaa on eikä Lohjaa, eläpä rupea siellä uudelleenpiirtämään karttaa![]()
Mulla darrranen pollaparka meinas saaha sätkyn kun se koitti miettii et missä Lohjalla on tollanen grilli.......NYT PRKL!Tässä... Toivottavasti on oikea paikka eli grilli Seisakki Lohjalla... Tässä juuri odottelen kebappia, katotaan tuleeko muita jahtaajia![]()
Kyllä se Nummelaa on eikä Lohjaa, eläpä rupea siellä uudelleenpiirtämään karttaa![]()
On se oikea paikka.Tässä... Toivottavasti on oikea paikka eli grilli Seisakki Nummelassa Tässä juuri odottelen kebappia, katotaan tuleeko muita jahtaajia
![]()
Helppoja? Kaikki kuvat on helppoja ainahan joku tietää.Mä lähdin katsomaan, josko kohde olisi sittenkin ollut Espoon keskuksen SubwayEi ollut, mutta eipä ole enää nälkäkään.
Nyt sit niitä helppoja kohteita peliin.