Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehee, oon tässä hollilla, mutta jätän sulle ja lähen käymään kahveella.No lähenpä sittenki, mutta kuvan hakuun menee se 2h. Lähtö NYT. Eli jos joku on menossa ni kiire tulee![]()
Ja ilman navia yritän sokkeloida tuolta klaukkala - Selki suunnalta et saa nähä![]()
Senkus kipaset.. Tuli sinivuokoilta pikavoitto jo ennen klaukkalaa.. Eikä jaksa tonne asti ajella rajotuksien mukaaHehee, oon tässä hollilla, mutta jätän sulle ja lähen käymään kahveella.No lähenpä sittenki, mutta kuvan hakuun menee se 2h. Lähtö NYT. Eli jos joku on menossa ni kiire tulee![]()
Ja ilman navia yritän sokkeloida tuolta klaukkala - Selki suunnalta et saa nähä![]()
Tuli sinivuokoilta pikavoitto jo ennen klaukkalaa..
No voi rähmän rähmä, olisi pitänyt se kuva kuitenkin ottaa.Senkus kipaset.. Tuli sinivuokoilta pikavoitto jo ennen klaukkalaa.. Eikä jaksa tonne asti ajella rajotuksien mukaaHehee, oon tässä hollilla, mutta jätän sulle ja lähen käymään kahveella.No lähenpä sittenki, mutta kuvan hakuun menee se 2h. Lähtö NYT. Eli jos joku on menossa ni kiire tulee![]()
![]()
Joo ois se kannattanu. Mut eipä voinu arvata et jossain metikköpätkäl on pollarit terhakkaasti vahdissa. Ajelin niin ajatuksissa, ettei ollu mitään käryä vauhistaNo voi rähmän rähmä, olisi pitänyt se kuva kuitenkin ottaa.Senkus kipaset.. Tuli sinivuokoilta pikavoitto jo ennen klaukkalaa.. Eikä jaksa tonne asti ajella rajotuksien mukaaHehee, oon tässä hollilla, mutta jätän sulle ja lähen käymään kahveella.No lähenpä sittenki, mutta kuvan hakuun menee se 2h. Lähtö NYT. Eli jos joku on menossa ni kiire tulee![]()
![]()
Ajelin 25:sta pitkin takaisin, kävin korvapuustikahveella Vanhan Porintien Nesteellä ja lopulta ajelin taka-Siippoon ja Lepsämän kautta himaan![]()
Menihän seToivottavasti meni oikein:
juustokatto, makkonen??Uusi kuva on vielä edellistä helpompi, juustokattoaikoina tuli monet makkoset tuolla syötyä!
On mulla visaisempiakin kuvia arkistossa, jos liian helpolta tuntuuUusi kuva on vielä edellistä helpompi, juustokattoaikoina tuli monet makkoset tuolla syötyä!
Joo, sori, tuli ajatusvirhe, möttönenhän se annoksen nimi taisi olla. Makkonenhan on Donaldsin Motorcycle Clubjuustokatto, makkonen??Uusi kuva on vielä edellistä helpompi, juustokattoaikoina tuli monet makkoset tuolla syötyä!
Mistä on miekkonen kotoisin...?![]()