• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Saakohan täst mitään selvää.
2011-08-11%2000.41.06.jpg

Ilmalankatu, Helsinki

Perstuntuma sanoi tuon löytyvän Ilmalasta ja siellähän se. Enpä tunnistanut pimeästä kuvasta edes Pasilan tornia
smile_org.gif

_small.jpg

Otetaanpa tähän väliin helppo jahtikohde. Kannattaa käydä heti tänään, sillä myymälässä kahvi+pullatarjoilu.
Ei hitto kun luvataan vettä, joutuu kotilolla lähtee liikenteeseen... Ehkä voisi kuitenkin pullakahveilla käydä, kiitos vinkistä  
thumbs-up.gif

Äkkiä joku hakemaan tämä pois niin ei harmita sitten paikan päällä ettei pyörällä lähteny.

Joo-o. Vettä totta tosiaan. Ilmalassa odottelin kuuron ohimenemistä sillan alla. Nyt paluumatkalla ajoin ukkoskuuroon kehä 3:lla. Tulipa testattua kamojen vedenpitävyys.

Ja itse kuvajahtiin: omasta mielestäni on mukavampaa, jos kohteet ovat helppoja tai helposti/helpohkosti pääteltävissä. Tarkoitushan tässä on kai vähän niin, että "kuka ehtii ensiksi" eikä "kuka tietää parhaiten jonkun paikallisen tienmutkan". Hyviä paikkojahan tässä ketjussa on ollut, koska kaikki lienevät löytyneet sitten viimeistään ensimmäisen vihjeen jälkeen.

Itsellä toimii kuvajahti ainakin hyvänä motivaattorina lähteä tien päälle, kun "hei, mä tiedän tuon!". Tai noh... Kortti ollut taskussa kuukauden päivät ja kilometrejä kasassa reilut 4500, joten ehkä tämä kuvajahti on vain hyvä tekosyy startata pyörä
biggrin.gif

Ja itse kuvajahtiin: omasta mielestäni on mukavampaa, jos kohteet ovat helppoja tai helposti/helpohkosti pääteltävissä. Tarkoitushan tässä on kai vähän niin, että "kuka ehtii ensiksi" eikä "kuka tietää parhaiten jonkun paikallisen tienmutkan". Hyviä paikkojahan tässä ketjussa on ollut, koska kaikki lienevät löytyneet sitten viimeistään ensimmäisen vihjeen jälkeen.

Itsellä toimii kuvajahti ainakin hyvänä motivaattorina lähteä tien päälle, kun "hei, mä tiedän tuon!". Tai noh... Kortti ollut taskussa kuukauden päivät ja kilometrejä kasassa reilut 4500, joten ehkä tämä kuvajahti on vain hyvä tekosyy startata pyörä
biggrin.gif
Aivan samaa mieltä. Kortti ollu about saman aikaa tosin ei vielä noin miehekkäitä kilometrejä. Mulla kylläkin lainapyörä alla, eikä se ole aivan niin mukava ajettava kuin haluaisi. No jos ens kaudeksi oma ja erilainen niin hauskuus ja mukavuus voi kohota uusiin lukemiin
smile_org.gif

biggrin.gif
Aivan samaa mieltä. Kortti ollu about saman aikaa tosin ei vielä noin miehekkäitä kilometrejä. Mulla kylläkin lainapyörä alla, eikä se ole aivan niin mukava ajettava kuin haluaisi. No jos ens kaudeksi oma ja erilainen niin hauskuus ja mukavuus voi kohota uusiin lukemiin  
smile_org.gif
Itekki kannatan helppoja rasteja. jos vaik on liikentees ja puhelimel kattoo niin ei jaksa hirveesti googlettaa. sori et kuvan laitto kesti. omat kamppeet ei ole vedenpitäviä ja piti stormil käydä piipahtamas ku vieres oli. nii ja kahvil ku ei näin rumalle tarjottu varuste.netis
tounge.gif

tässähän tää. helsinki vantaa lentokenttä.

a.jpg

ei tää kuvien uppaaminen ollukkaa iha nii yksinkertasta...
kiitos hytz avusta. oli menny rikki se viimesinki tossa jotenki joten laitoin tän alkuperäsen.

http://koti.welho.com/ilkellil/a.jpg

kiitos hytz avusta. oli menny rikki se viimesinki tossa jotenki joten laitoin tän alkuperäsen.
Sama ongelma minulla oli eilen illalla, rastin löytäminen oli helppoa, mutta uppaamiseen meni sit puoli tuntia  
biggrin.gif
.

Pääasia että sait upattua ja peli jatkuu...

Toivotaan että kuvat pysyy täs lähiympäristössä niin voin liittyä taas illemmalla peliin mukaan
idea3.gif

OT: voin tosiaan suositella tota Dropbox-palvelua jos saat puhelimeesi appsina.

Käyn yhden arvaamassa, saa näkee osuuko oikeaan.

[edit] juueiollu Marjaniemi. Arvasinkin sitten portilla jotta Ruskeasuo, ainoa ruotsinkielinen siirtolapuutarha[edit]

http://koti.welho.com/ilkellil/a.jpg

Sama ongelma minulla oli eilen illalla, rastin löytäminen oli helppoa, mutta uppaamiseen meni sit puoli tuntia  
biggrin.gif
.

Pääasia että sait upattua ja peli jatkuu...

Toivotaan että kuvat pysyy täs lähiympäristössä niin voin liittyä taas illemmalla peliin mukaan
idea3.gif

OT: voin tosiaan suositella tota Dropbox-palvelua jos saat puhelimeesi appsina.
Pitää hieman harjotella vielä puhelimen kanssa tota uppimista:) Voisin käydä hakee ton droppbox apin. Ihme juttu ku ton kuvat.fi palvelun kuvia ei oikein tykkää näyttää tää...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back